छोराको धोकोले चेपाङका धेरै सन्तान

छोराको धोकोले चेपाङका धेरै सन्तान

गोरखा : सहिदलखन गाउँपालिका ४ ढाँडेगाउँका मंगलसिङ चेपाङले छोरा जन्माउने धोकोले ६ छोरी जन्माए । सातौं सन्तान छोरो भएपछि बल्ला सन्तानको धोको पुग्यो । सन्तान जन्माउने क्रम रोकियो । सोही ठाउँकी विमला चेपाङ छोरा नपाउञ्जेल सन्तान जन्माउने धुनमा छिन् । २२ वर्षकी विमलाको अहिले चार जना छोरी जन्मिसकेका छन् । ‘तैँले छोरा नपाए म अर्कीसँग बिहे गर्छु भन्छन्’, लजाउँदै उनले बाध्यता ओकल्छिन् ।

धेरै सन्तान जन्मेपनि खासै समस्या नहुने मंगलसिङको अनुभव छ । ‘जन्मेपछि एउटा न एउटा काममा लागिहाल्छ नि’, उनी भन्छन्, ‘१२, १३ वर्ष भएपछि एउटा केटा टिपेर गइहाल्छन् । यसरी चलेको छ हाम्रो ठाउँमा ।’ शनिबारमात्रै गाउँकी एक १३ वर्षीया बालिकाले बाटो तताएको उनले सुनाए । ‘गाउँमा मान्छे मरेर चोखिएको भोज थियो । मान्छे धेरै थुप्रिएका थिए । माथिल्लो घरकी गीता राति टाप ठोकिछ’, उनले भने, ‘१२, १३ वर्ष भएपछि बस्दै बस्दैनन् ।’ सानोमा बिहे गर्नु गाउँको चलन भएको उनको भनाइ छ ।

मंगलसिङकी जेठी छोरी १५ वर्ष पुगेपछि विहे गरेकी हुन् । अहिले उनी मनकामनामा होटलमा काम गर्छिन् । काहिँली छोरी पनि जेठीसँगै मनकामनामा छिन् । माहिली छोरी १८ वर्षमा बिहे गरेर लम्जुङ गइन् । साहिली छोरी १४ वर्षमै रोल्पाका एक युवासँग हिडिन् । पतिको मृत्यूपछि ठूलीकान्छी पनि साहिलीको साथमा छिन् । सानकान्छी बा–आमाको साथमा छिन् । पछिल्लो सन्तान छोरा मनकामनामा होटलमा काम गर्छन् । गाउँका कसैले पनि पढाइलाई निरन्तरता नदिएको उनले जानकारी दिए ।

विमलाको १४ वर्षमै बिहे भएको थियो । १५ वर्षकै उमेरदेखि सन्तान जन्माउन थालिन् । ‘मैले त भयो पुग्छ भनेकै हुँ, तर मैले भनेर लाग्दैन । बुढा छोरै चाहिन्छ भन्छ’, विमला भन्छिन्, ‘बजारतिर त पेटमा छोरा छ कि छोरी भनेर चिन्न मिल्छ भन्छन् । हामी त त्यसो गर्न सक्दैनौं । त्यही भएर जन्माको जन्मायै गर्नुपर्छ ।’

धेरै बच्चा जन्माएर आमा र बच्चा दुबै कमजोर हुन्छन् भन्ने मंगलसिङ चेपाङलाई राम्रै थाहा छ । गाउँमा परिवार नियोजनको सुविधा नभएकाले धेरै सन्तान जन्माउने गरेको उनको भनाइ छ । ‘हाम्रो गाउँमा परिवार नियोजन भन्ने छैन’, उनी भन्छन्, ‘भगवानले जति दिन्छन्, त्यति हात थाप्छौं ।’ सुत्केरी अवस्थामा पर्याप्त पोषणयुक्त खाना र आराम नपाउने विमलाको गुनासो छ । ‘घरमा कुखुरा छ भने एक, दुईवटा कुखुरा खान्छौं’, उनी भन्छिन्, ‘छैन भने बजारको बोइलर कुखुराको भर ।’ चामलको भात पनि मुस्किलले पाउने उनी सुनाउँछिन् ।

चेपाङ महिला सुत्केरी हुँदा पर्याप्त आराम गर्न पाउँदैनन् । ‘पाँच दिनमा सुत्केरी चोखिन्छ’, उनी भन्छिन्, ‘चोखिएपछि त घाँस दाउरा गर्नुपर्छ । भातभान्साको काम समाल्नु पर्छ । नगरे कसले गर्ने ? ’ भारी काम गर्नुपर्दा चेपाङ महिलाले विभिन्न समस्या व्यहोर्नुपर्छ तर समस्या गुपचुप राख्ने गरेको उनी बताउँछिन् । ‘अप्ठ्यारो त कति हुन्छ कति, तर कसैले पनि यस्तो भयो भनेर सुनाउँदैनन्’, विमलाले भनिन् ।

 

 


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.