औंलाका टुप्पाहरू

औंलाका टुप्पाहरू

‘सञ्जीव सरलाई सोध्न पर्‍यो एकफेर’ भन्थिन् समुनाजी। सञ्जीव उप्रेतीजस्तो ‘हम्बल’ मान्छेले जति ‘न्युट्रल’ भएर अरू कसले भनिदेला यस्तो कुरा !


औंलाका टुप्पाहरूमा देखिने धर्सा, चक्र, रेखाहरूको अर्थ के हुँदो रैछ भनेर ‘गुगल’मा खोज्यो भने लररर आउँछन् ‘मेडिकल कन्डिसन’ अनि ‘कजेज एन्ड सिम्पटम्स’को ‘लिस्ट’ । विचार मात्रै हैन हाम्रा शब्द, खोज, उत्सुकता सबै कुनै हिसाबले नियन्त्रित हुन्छन् । फुटबल ‘म्याच’का ‘लिंक’ मैले यति धेरै खोलेँ, फेसबुकको ‘न्युजफिड’मा ‘सजेस्टेड भिडियो’ भनेर दुनियाँभरिका फुटबल ‘लिग’का भिडियोहरू आउँछन् । रोग बिक्छ, ‘थेरापी’ शब्द बिक्छ र सबैभन्दा ठूलो कुरा डर अनि नियन्त्रण बिक्छ । 

औँलाका टुप्पाहरू चिसोले भुतुक्कै हुन्छन् । आइपुग्नुपर्ने ‘ट्रेन’ आइदिँदैन । अनि भुतुक्क भएका औँलाका टुप्पाहरू फोनमा टाँसिएर टे«न खोज्छन्, समय खोज्छन्, आफैँलाई खोज्छन् र दिनभरिको आफ्नो ‘मुड’ खोज्छन् । एकफेर सिरिर्र पारेर चिसो हावा कतै बत्तिन्छ । फोन चलाउने औँलाहरू पञ्जाले छोपिन्छन् तर पञ्जाभित्रै पनि औँलाहरू त्यसै सल्बलाई बस्छन् । फोनको ‘स्क्रिन’मा अप्ठेरोसित थिचिन्छन् । त्यो अप्ठेरो मिल्काउन फेरि पञ्जा खोल्छन् मान्छेहरू । त्यसरी खोलिने अधिकांश एकल पञ्जाहरू ठाउँठाउँमा देखेको छु मैले । जता हेर्‍यो टुक्लुक्क बसेको एउटा पञ्जा, एक मन त यो एक किसिमको ‘एपिडेमिक’ हो कि जस्तो पनि लाग्ने । तर कतिपय कुराहरू जे हो त्यही हुन्छन्, तिनका अरू अर्थ र सन्दर्भ नहुन सक्छन् । ती पञ्जाहरू फोन चलाउन खोलिएका हुन् र छुटेका हुन् छुट्न नचाहँदा नचाहँदै ।
(केही नयाँ कथानकहरू अनायासै...)

‘यु ह्याभ किड्स ? ’
‘नो, बट् आई एम फोन्ड अफ ।’

स्पष्टै भनिदिन्छु । भनिदिन्छु हैन, भनिदिन सक्छु... होला । ‘ग्रोसरी स्टोर’को ‘चेकआउट’ नेर, ह्या... गरेर चिर्रिँदै रुने बच्चा देखेसी झसक्क हुन्छु । कुनै कुराको प्रतिक्रियाले विचारको स्पष्टता च्वाट्टै काटिदिन्छ । ‘त्यो प्रतिक्रिया त्यो बच्चाको रुवाइसित मात्रै हो के, आई एम स्टिल फोन्ड अफ किड््स’— बुझ्ने÷बुझाउने कुरो । यस्ता कुरामा आफ्नो तगडा ‘क्यारेक्टर’ देख्छु । कोही बेला यसो आफैँलाई हेर्छु । सधैँ हैन । कोही बेला । थाहा पाउँछु, भन्ने कुराहरू ठ््याक्कै यही हो भनेर भन्न या बुझाउन सक्दिनँ । फनफनी घुमेर तीन फेर एउटै कुरो भन्दोरैछु, भन्न खोजेको कुराचाहिँ फुस्सा । सधैँ हैन । कोही बेला । अनि अझै गहिरिएर हेर्छु अनि भन्छु आफैँलाई, ‘खासमा गहिरा मान्छेहरू यस्तै हुन्छन् के । गहिराइ नदेखिने कुरा हो ।’ त्यसपछि ऐना हेर्दा आफ्नो अनुहार ‘आई मेसेज’मा हुने फ्याउरो हाँसेको आइकन’जस्तै लाग्छ । र यो आत्मरती मात्रै हो भनियो भने अन्यथा हुनेछ । 

दुनियाँमा नानाथरी गज्याङगुजुङ चलेकै छ । आफू नथाक्ने कसरी हो ! कसरी सधैँ ‘मोटिभेटेड’ भइराख्ने ! यो सधैँको जिज्ञासा आफैँसित, आफ्नासित, अरूसित । 
सँगसँगै अनेकथरी ‘फ्रस्टेसन’ पनि  मिल्काउनै छ । ‘मिजोरी’मा, ‘युनिभर्सिटी’को ‘रिक्रिएसन सेन्टर’मा ‘र्‍याकेट बल’ खेल्न मजा आको थियो । ‘र्‍याकेट बल’ हरेक दिन खेल्नु एकखाले ‘कोपिङ मेकानिजम’ हुनसक्छ भन्ने कोणबाट यसो सोच्छु । रिस उठिराको हुन्छ कति कुरामा । रिसलाई बुझ्न र त्यसको सुरक्षित निकासका बारेमा सचेत हुन सिकाउने एउटा भिडियोमा ‘पन्चिङ ब्याग’को प्रयोग स्पष्ट पारिएको छ ।  मलाई ‘र्‍याकेट बल’को ‘बल’ पनि एउटा ‘मेटाफोर’जस्तो लागिदिन्छ । भित्तामा ठोक्किएर आफूतिर आइपुग्दा कहिलेकाहीँ आफैँलाई भ्वाक्क लाग्छ । दुख्छ । लडिएला पनि । उठेर फेरि भित्तातिरै ताकेर हान्ने हो बललाई । कसरी हानिन्छ, त्यसले पनि उद्देश्यहरू बताउला । कोही बेला यसै छलिएला, कोही बेला झन् धेरै बल लगाएर हानिएला । र अन्तत ः धेरै थरी उकुसमुकुस त्यसरी मिल्काउन मिल्ने ठाउँ देख्छु । 
(बिटविन द लाइन्स)

‘सञ्जीव सरलाई सोध्न पर्‍यो एकफेर’ भन्थिन् समुनाजीले । सञ्जीव उप्रेतीजस्तो ‘हम्बल’ मान्छेले जति ‘न्युट्रल’ भएर अरू कसले भनिदेला यस्तो कुरा ! हामी दुईतीनवटा कुरामा उत्सुक थियौँ । एउटा, उग्र रिस उठेको बेला उहाँले के गर्नुहोला ! अर्को, कसैले आफ्नो बारेमा राम्रो कुरा भनिराछ भने आनन्दले सुन्ने कसरी हो ! हामीलाई त ‘ओहो ! यस्तो बेला केही त प्रतिक्रिया दिनुपर्ने होला, कसरी दिने ! 

‘भन्ने कुरा खेलेर नै त्यो पलले छपक्क छोप्छ । आँखाको नानीलाई नहल्लाईकन, या अनुहारको भाव कसैगरी पनि परिवर्तन नहुने गरी पक्का श्रवण गर्ने तरिका के होला भन्ने थाहा पाइएन । नगरकोटी दाजैलाई सोध्दा पनि हुन्छ भन्ने पनि लागेको हो एकपल्ट । तर उनी अलि धेरै ‘हु केयर्स !’ गरिदिन्छन् ।

‘जीवनमा पूरा होस् भनेर चाहना गरेका या गर्न मन लागेका ५० वटा कुरा लेख’ भनेर समुनाजीले भनिन् । सजिलो रैनछ । लेख्दै गर्दा धेरै कुरा तोकेर भन्न खोजिँदो रैछ र धेरै कुराहरू आफैँ हराउँदै जाने रैछन् । घामले उज्यालो पारेको टेबलमा देब्रे कुहिनो अड्याएको थिएँ । 

हत्केलाले अनुहारको वजन धानिरहेको थियो । ‘एमयूजेआई’ ब्रान्डको जेल पेनका अक्षरहरू नोटबुकमा सर्दाखेरि घाम सँगसँगै टलक्क टल्किएका थिए । अप्ठेरो हुँदो रैछ । प्रोफेसर ‘पिटर बोज’ले ८२ वर्षको उमेरमा आफू बाँचेको जिन्दगी फरक्क फर्किएर हेर्दै छन् अचेल । म, बाँच्न बाँकी जिन्दगीको ‘रोडम्याप’ कोर्दै थिएँ । समुनाजीले त्यसै लेख्नू भनेर भनेकी हैनन् । ‘अचेल एकै हरफ लेख्दा पनि एक किसिमको डर लाग्छ’ भनेर केही दिनअघि अनुप सरलाई भन्दाखेरि मैले ढाँटेको थिइनँ । कहिलेकाहीँ, जति सचेत हुन खोज्यो त्यति अचेत भइन्छ । समुद्रलाई भन्दै थिएँ, ‘मेरो ‘बिलिफ’ के हुँदो रैछ भने नि, हरेक लेख मेरा लागि एउटा ‘फुल–फ्लेज्ड पर्फर्मेन्स’ हो । ‘म त्यसरी काम गर्दो रैछु । अनि एउटा ‘फुल–फ्लेज्ड पर्फमेन्स’ त्यस्सै हचुवामा हान्दिने कुरै भएन । दोहोर्‍याएर आफैँ पढ््न सकिएन भने त के मजा भो त ! यस्तै ‘सेल्फ रिफ्लेक्सन’को कुरा गरिरहँदा समुनाजीसित भनेथेँ, ‘मञ्चमा एउटा आकृति लडिरहेको छ’ पाराको नाटक लेखेर त अब उही हो ।’

प्रज्ज्वलको भतिजले ‘कस्टडी’ नाटक गर्ने बेलामा ‘सायद दाइ, मेरो बारेमा एउटा कविता लेख्दिनु त’ भन्थ्यो । त्यसो भनेको थाहा छ समुनाजीलाई । बेलाबेला त्यही पारामा ‘खै तिम्ले मेरो बारेमा कविता लेख्या !’ भन्छिन् । यो कविता तिम्रै लागि ।
एकफेर,
समयको गुलाबी आँखामा
छोडेको थिएँ एउटा हस्ताक्षर
अचेल,
म सबैतिर तिमी देख्ने भएको छु ।
‘गुगल’ले जे देखाए पनि औँलाका टुप्पाहरूले धेरै कुरा भन्छन् । अहिले यति खेर औँलाहरू आँखा भएका छन् । म आफ्ना अक्षरहरू हेरिरहेको छु । अर्थात््, अनायासै औँलाहरूले स्मृतिहरू खोतलिदिए ।
२कबबथबमबकजयप  साहित्य, सिनेमा र रंगमञ्च प्रेमी–कर्मी हुन् । 


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.