कला पारखी

कला पारखी

बालबालिकाले सही शिक्षा र बातावरण पाए सानैदेखि सिर्जनशील हुन सक्छन् भन्ने उदाहरण हुन्, विदेहा रन्जन । प्रतिभाकी खानी विदेहाको एउटा मात्र परिचय छैन । उनी एक डान्सर (बी. बोइङ), चित्रकार, लेखक हुन् । साथै जति सिपालु पौडी र बक्सिङ खेल्नमा छिन् त्यति नै सिपालु पियानो र बाँसुरी बजाउनमा छिन्, उनी । फोटोग्राफी त उनलाई सिकाउनै पर्दैन । अनेक कलाले भरिएकी एक विशिष्ट प्रतिभा हुन्, विदेहा ।

अभ्यास गर्न समयको कमी

विदेहा २०७० सालमा ललितपुरमा जन्मिएकी हुन् । उनी ललितपुरको कुमारीपाटीस्थित स्पाइनी ब्याब्लर इभोलुसन स्कुलमा कक्षा १ मा पढ्छिन् । उनको उमेर हेर्दा ‘क, ख....’ सिक्ने बेला हो यो । तर, अचम्म ! यो उमेरमै पुस्तक लेख्न, पढ्न, चित्र कोर्न भ्याइनभ्याइ छ उनलाई । त्यति मात्र कहाँ हो र फुर्सद हुने वित्तिकै आफूले जानेको कुरा आफूभन्दा सानालाई सिकाइरहेकी हुन्छिन् उनी । ६ वर्षिया विदेहा निकै लजालु स्वभावकी छिन् । उनी निकै कम बोल्छिन् । तर आफ्नो कलामार्फत मनभित्रका सबै अभिब्यक्ति पोख्ने गर्छिन् ।

कतिबेला के गर्ने भन्ने समयतालिका बनाउँदा पनि दिनभरिको समय अपुग हुने देखिन्छ, उनको काम र अभ्यासको लागि । उनी बिहानदेखि बेलुकासम्म अभ्यास मै व्यस्त हुन्छिन् । बिहानै उठ्छिन्, एक घण्टा बाँसुरी बजाउँछिन् । त्यसपछि पियानो बजाउँछिन् । चित्र कोर्छिन् र पढ्छिन् । केही लेख्छिन् र खाना खान्छिन् । स्कुल जान्छिन् । स्कुलपछि नृत्य गर्छिन् । दिन वितेको पत्तै हुँदैन । अझै अभ्यास गर्न बाँकी नै छ, कति चाँडो दिन बित्यो होला जस्तो महसुस हुन्छ उनलाई ।

चित्रकार विदेहा

विदेहा बाँसुरी बजाउन निकै सिपालु छिन् । उनी जन्मेको ३ महिना हुँदादेखि नै बाँसुरीको धुन सुन्दै हुर्किइन् । बालमष्तिष्कमा त्यही धुनले पक्कै छोएको हुनुपर्छ र उनमा त्यो कला भरिएको हुनुपर्छ । धनबहादुर गुरूङले बाँसुरीको प्रशिक्षण उनलाई दिइरहेका छन् । ‘ऊ ३ महिनाको हुँदादेखि नै बाँसुरीको धुन सुन्दै हुर्कीइन् ।’ विदेहालाई सानैदेखि केही सिकाउन नपरेको र उनको प्रतिभा समयसँगै प्रस्फुटन हुँदै गएको उनका बाबु पल्लभ रन्जनले बताए । उनी भन्छन्, ‘हामीले उनलाई केही सिकाएका छैनौ । अलिअलि बस्न सक्ने भएपछि उनी बाँसुरी समातेर फुक्न थालिन् । त्यसपछि उनलाई बासुरी बजाउने इच्छा छ भन्ने बुझेपछि बाँसुरी सिक्न पठायौं । अहिले उनी एकदमै राम्रोसँग बजाउँछिन् ।’ उनले विभिन्न कार्यक्रमामा एकल प्रस्तुति पनि दिइसकेकी छिन् ।

विदेहा नौ महिनाको भएपछि उनले बाँसुरीसँगै विभिन्न रंगका साइनपेन समातेर चित्र केर्न थालिन् । विस्तारै विस्तारै एकपछि अर्को गर्दै ती चित्रहरू राम्रा र केही अर्थ दिने खालका आकृति बन्न थाले । करिब तीन वर्षसम्म मिहिनेत गरी कोरिएको राम्रा चित्र संकलन गरी सन् २०१६ मा नेपाल कला परिषद्मा विदेहाले ‘अर्लि क्रियसन’ नाम चित्रकला प्रदर्शन गरिएको थियो । यसले उनलाई एक चित्रकारको रूपमा स्थापित गर्‍यो ।

पहिलोपटक आफूले एकल चित्रकला प्रदर्शन गरेपछि निकै खुशी लागेको बताउँछिन् विदेहा । उनले लजाउँदै भनिन्, ‘चित्र प्रदर्शन गर्दा धेरै खुशी लाग्यो । त्यसपछि मैले धेरै चित्र बनाएँ । मलाई अझै बनाउने इच्छा जाग्यो ।’ उनी थप्छिन्, ‘लेख्न, पढ्न र सिकाउनमा बाबाले मलाई धेरै हेल्प गर्नुहुन्छ । ममीले पनि केयर गर्नुहुन्छ ।’ पछि ठुलो भएर अझै राम्रो गर्ने लक्ष्य उनको छ । केही समयपछि उनले तिनै चित्रहरूलाई समेटेर ‘अर्लि क्रियसन’ नाम दिएर पुस्तकको आकार दिइन् ।

सन् २०१७ मार्चमा उनले पाटन संग्रहालयमा ‘जिनियस २०१७’ नामक संयुक्त चित्रकला प्रदर्शन पनि गरेकी छिन् । यसरी कला प्रस्तुति दिँदै नेपालका सात जिल्ला पनि घुमिसकेकी छिन् ।

पढाईसँगै कला

कक्षा १ मा पढेपनि उनी विभिन्न अतिरिक्त क्रियाकलापमा निकै चासो राख्छिन् । यसले उनलाई पढाइमा झन मदत पुर्‍याएको छ । उनलाई कोर्षको पुस्तकभन्दा अरू पुस्तक पढ्न मन लाग्छ । उनी भन्छिन्, ‘मैले मेरो स्कुलको किताब पनि पढ्छु अनि अरू आर्टसम्बन्धी बुक पनि बाबाले दिएपछि पढ्छु । मैले आर्ट गरेपछि आउट बुक पढ्न मन लाग्छ ।’ यसको लागि उनले विहान बेलुका दिउँसो जतिबेला जसरी हुन्छ एकपटक समय निकाल्ने गरेकी छिन् ।

साथीलाई सन्देश

उनीसँगै पढ्ने साथीहरू पनि उनको प्रशंसा गर्छन् । उनलाई त्यो प्रशंसा खासै मन पर्दैन । उनी भन्छिन्, ‘साथीहरूले मेरो चित्र देखेर मलाई माया गर्छन् । मैले पनि उनीहरूलाई आफूले जानेको कुरा सिकाइदिन्छु ।’ उनी खाली समयमा एकछिन खेल्छिन् । अनि फेरि पढ्न बसिहाल्छिन् । उनी भन्छिन्, ‘मैले साथीहरूलाई पनि पढनुपर्छ भनेर भन्छु । म पनि साथीहरूसँगै बसेर पढ्छु । रमाइलो लाग्छ ।’


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.