मोर्चा एकता

 मोर्चा एकता

विगत केही वर्षदेखि ‘मधेसी अधिकार' का लागि दलीयरूपमा आआफ्ना पृथक पहिचानसहित एउटा मोर्चा या मञ्च बनाएका ६ वटा दल एउटै पार्टीमा विलय भएका छन् । राष्ट्रिय जनता पार्टी र पार्टीको चिन्हका रूपमा छाताको ओत लागेका छन्, हिजोसम्म ६ विभिन्न दलमा छरिएका नेता तथा कार्यकर्ता । मोर्चामा लामो समयसम्म आबद्ध दल मिलेर एउटा पार्टी बन्दा के त्यसले आकार, प्रभावकारिता र स्वीकार्यतामा फरक अर्थ राख्ला र ? पक्कै पनि राख्छ, मनोवैज्ञानिकरूपमा, मुख्यतः ।

‘यी नेता र दल मिल्न सक्दैनन्' भन्ने आम खिन्नता र आशंकालाई केही हदसम्म सम्बोधन गर्छन् यस्ता एकताले । नेपालको ठूलो रोग हो राजनीतिक दलहरूको बाहुल्यता । साम्यवादी पृष्ठभूमि, राष्ट्रियता र प्रजातान्त्रिक आन्दोलनको पृष्ठभूमि, ती दुई शक्तिको निकटता संघीयता, गणतन्त्र र धर्म निरपेक्षताका नाममा, अनि त्यसका विरुद्ध रहेका संगठित तथा असंगठित शक्तिहरूले नेपाली राजनीतिको आम प्रवृत्तिलाई प्रतिनिधित्व गर्छन् । तर सिद्धान्तमा समानता देखिए पनि दलरूपी दुकानहरू अत्यधिक संख्यामा, या झन्डै दुई सयको हाराहारीमा पुगेका छन् अहिले । यी दल र हिजो एकै ठाउँमा नारिएका व्यक्तिहरू आज फरक-फरक दुकानका मालिकका रूपमा देखिनुले जनतालाई राजनीतिप्रति आकर्षित गर्नुभन्दा उनीहरूलाई विकर्षित तुल्याउनेछ।

राष्ट्रिय जनता पार्टी गठनको आधार र औचित्य भोलि त्यसका गतिविधि र शैलीबाट पुष्टि हुनु आवश्यक छ । समग्र नेपालजस्तै मधेस विविधताले प्रचुर छ । त्यहाँ फरक जातजाति, संस्कृति, भाषा र आर्थिक समृद्धिको सम्भावना पर्याप्त छन् । त्यहाँ विभेद पनि छ, जात-जातमा, महिला-पुरुषमा र धनी-गरिबमा सम्भवतः अन्यत्र भन्दा बढी नै । २०६३ को आन्दोलन र त्यसपछिको निर्वाचनमा कथित माथिल्लो जात र अन्यका बीचमा एकता बन्न नसकेपछि तराईमधेस लोकतान्त्रिक पार्टी र मधेसी जनअधिकार फोरमको उदय भएको थियो ।

क्षेत्रीय पार्टीका रूपमा र निर्वाचनमा आकर्षक प्रतिस्पर्धा गरेका कांग्रेस, एमाले र माओवादीजस्ता राष्ट्रव्यापी पार्टीहरूविरुद्ध । दोस्रो निर्वाचनसम्म आइपुग्दा ती मधेसी दलहरूको नेतृत्व पनि अरूजस्तै अपारदर्शी (केही अपवादबाहेक ), भ्रष्ट, सत्तामुखी र सम्झौतामुखी बन्न पुगेका थिए । त्यस्तै कुनै पनि हालतमा मधेसबाट पुस्तौंदेखि बसोबास गरेका पहाडीहरू समेतलाई खेद्ने र अर्कोतिर त्यहाँका आदिवासी थारू र राजवंशीमाथि आफ्नो नेतृत्व लाद्ने प्रयोगमा पनि मधेसी दलहरू लागे । यता आएर खेद्ने कोसिस गरेका पहाडी जनजातिसँग मोर्चा बनाउने अर्को प्रयास पनि गरे उनीहरूले ।

राजनीतिमा विभिन्न प्रयोग गर्ने छुट हुन्छ दलहरूसँग, तर असहिष्णुता र घृणाको राजनीति अन्ततः त्याज्य र प्रत्युत्पादक बन्न जान्छ । गौरकाण्डको पृष्ठभूमिलाई छोडेर बाबुराम भट्टराई र उपेन्द्र यादवको मितेरीले उनीहरूले त्यो मान्यता स्वीकारेको देखिन्छ । तर त्यो छोटो राजनीतिक स्वार्थबाट मात्र प्रेरित हो भने उनीहरूको विश्वसनियता स्थापित हुन सक्दैन ।

जे होस् एकतापछिको दलले आफ्ना मागलाई राष्ट्रिय स्वार्थ र पहिचान अनि यथार्थको सेरोफेरोमा राखी प्रजातान्त्रिक प्रक्रियामार्फत मुलुकको राजनीतिलाई अगाडि बढाउन सक्यो भने त्यसले एकताको औचित्य पुष्टि गरेको मनिनेछ । यो एकताको प्रयोग सफल भएमा सम्भवतः नेपालमा च्याउ उम्रिएजसरी दलहरू उम्रने प्रवृत्तिमा पनि स्वस्थ्य प्रभाव पर्न सक्छ । समान मान्यता र सिद्धान्तका दलहरूको एकतालाई यसले पे्ररित गर्न सक्छ ।


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

लोकप्रिय

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.