जो सम्झनामा आइरहन्छन

जो सम्झनामा आइरहन्छन

एउटा लामो यात्रा हो जीवन जसले विभिन्न मोडमा स्मृति चिन्ह छोडेर जान्छ । जीवनलाई सम्झनलायक बनाइदिन्छन् साथीहरुले । उमेरका विभिन्न खुड्किलामा अनेकन साथी भेटिए । समयक्रमसँगै ती अस्तित्वको पर्दामा धूमिल हुँदै गए । तर, जीवित छन् स्मृतिको पर्दामा । उमेरको यो उचाइमा पुगेपछि म ती पुराना साथीहरु सम्झिन्छु । नेपाली साहित्यमा आफ्ना रचनाले कहिल्यै नमेटिने उपस्थिति छोडेर गएका छन् ती, जसलाई सम्झिँदा सम्झना पनि रमाइलो हुन्छ । स्मृतिको पर्दामा धर्साहरु कोरिछोडेका तिनै साथीहरु सम्झिएको छु यहाँ मैले ।

Shailendra_Sakar-kavitakosh_1विजय मल्लसँग हाम्रो धेरैजसो भेट भइरहने । रानी रत्नकी बुबा हरिशमशेर जबराको महलमा उनका बुबा ऋद्धिबहादुर मल्ल सुब्बा थिए । त्यसैले विजय मल्ल दरबारबाट परिचित थिए । दरबारका काजीहरू सबैले विजय मल्ललाई राम्रैसँग चिन्ने । पछि पनि प्रज्ञाप्रतिष्ठानमा सदस्यसचिव हुनु र उपकुलपतिसम्म पुग्नु उनका लागि गाह्रो भएन । तर, २००७ सालमा कांग्रेसलाई साथ दिएका कारणले उनको छवि 'लोकतान्त्रिक' बनेको थियो । उनका सम्पूर्ण रचनामा त्यो झल्कन्छ पनि ।

उनको एउटा कविता छ, 'झन्डा उठाउँदै आएको तिमीलाई सबैले देख्लान्' । 'विजय मल्ल्को कविता'मा संकलित उनका कविताहरू पढ्दा अत्यन्त प्रभावित भएको थिएँ म । 'छोरीलाई मानचित्र पढाउँदा' जस्तो कालजयी कविता थोरैले लेखेका छन् । विजय मल्लको शैक्षिक योग्यता खालि आईएसम्म मात्र भए पनि त्यस बेलाको चर्चित अस्तित्ववादबारे उनलाई राम्रो अध्ययन थियो । मानवीय अस्मिताको खोजी उनको उपन्यास र कथाको मूल विषय हुन्थ्यो । विजय मल्ल र हाम्रो बीचमा पुल बनेका थिए ईश्वरमान रञ्जितकार । उनी विजयको घरमा निस्किरहन्थे र हाम्रो डेरामा पनि आइरहन्थे ।

 

विजयको भाइले चलाएको जोर गणेश प्रेसमा पनि जागिर दिलाइदिएका थिए मल्ल बन्धुहरूले । ईश्वरमान अत्यन्त राम्रा संकलन, अध्यवसायी र इमानदार व्यक्ति थिए । उनको घरमा कैयौं अप्राप्य साहित्य सामग्रीहरू होलान् । त्यसको खोजी गर्नुपर्ने मलाई लाग्छ । नेपाली लेखक संघको पहिलो ख्रेसा पनि उनीसँग हुनुपर्छ । त्यो खेस्रा लेखेका थिए कथाकार गोविन्दबहादुर मल्ल गोठालेले ।

एकजना दरबारी कवि थिए नीरविक्रम प्यासी । भेट भयो कि कविताको एक वाक्यांश सुनाइहाल्ने । त्यस बेला उनको कविताको एक हरफ निकै प्रसिद्ध भएको थियो- 'तँ पनि आगो, म पनि आगो, दुवैमा जलन।'

गोविन्दबहादुर मल्ल 'गोठाले' जति अन्तर्मुखी स्वभावका थिए त्यत्तिकै बहिर्मुखी थिए विजय मल्ल । विजयलाई चुरोट खाइरहनुपर्ने र गफ गरिरहनुपर्ने । विजयको जीवनमा एउटैमात्र चिन्ता थियो— नौवटी छोरीहरू । छोरा हुन्छ भनेर पर्खंदा पर्खंदा लगालग छोरीहरू जन्मे । तिनै छोरीहरूमध्ये कोही छोरी ज्वाइँ अमेरिकाको क्यालिफोर्नियामा बसोबास गर्न थालेका थिए र विजय त्यहाँ घुमेर आइरहन्थे । ओहरदोहर राम्रै थियो । तर, उनले कहिल्यै पनि विदेश बस्ने चाह देखाएनन् । नत्र विदेश बस्नु उनका लागि कुनै आइतबार थिएन ।

मेरो विवाहकै दिन उनले हामीलाई 'अनुराधा' उपन्यासको खाका पूरै सुनाएका थिएजस्तो लाग्छ । 'शारदा' पत्रिकाको प्रकाशनकालका दुःखहरू देवकोटा, सम, सिद्धिचरण र व्यथितबारे नयाँनयाँ कुराहरू सुनाइरहन्थे । जस्तो म अहिले मन्त्र, अस्वीकृत जमात, बुट पालिस अभियान, सडक कविता क्रान्तिकाबारे गफ गर्न र लेख्न पनि रुचाउँछु; त्यही र त्यस्तै अवस्था रहेछ विजयको त्यस बेला ।

खास गरेर भवानी भिक्षुलाई सुब्बा ऋद्धिबहादुर मल्लले कसरी 'शारदा'मा काम दिएका थिए भन्ने विषय कोट्याइहाल्थे, हामी लठ्ठ परेर सुनिरहन्थ्यौं उनको कुरा । औसत उचाइका अलि कालाकाला लाग्ने विजय ठ्याक्कै नेवार देखिन्थे त्यस बेला । न मोटा न दुब्ला ठिक्कका । अर्का एकजना दरबारी कवि थिए नीरविक्रम प्यासी । भेट भयो कि कविताको एक वाक्यांश सुनाइहाल्ने । त्यस बेला उनको कविताको एक हरफ निकै प्रसिद्ध भएको थियो- 'तँ पनि आगो, म पनि आगो दुवैमा जलन ।' 

भेट भयो कि यही हरफ नाटकीय ढंगले सुनाएर मनोरञ्जन गरिरहन्थे उनी । बाहिरतिर 'मन' उपन्यासका लेखक लीलाध्वज थापा साइकल रोकेर साइकलमा 'फिट' गरेको ऐना हेर्दै जुँगा टिप्दै गरेको भेटिन्थे । भेट भयो कि 'मिस टेक ? ' 'अन्डरल्यान्ड? ' भनेर छिल्लिरहन्थे । कुनै खरेल थरका मित्र भेटमा 'क रेलचाहिँ कहाँ छ नि तपाईं ख श्रेणीको रेल हुनुभयो', भनेर जिस्क्याइहाल्थे । 

बाहिरफेर डुलिरहेको बेला कुमार नेपाललाई 'दाइ भात खानुभयो ? ' या 'सन्चै हुनुहुन्छ ? ' भनेर कसैले सोध्यो भने उनी असाध्य रिसाइहाल्ने । जवाफ उस्तै बांगो र टिमुर्किएको हुने । उनी त्यस्तो व्यक्तिलाई तुरुन्त जवाफ फर्काइहाल्ने, 'तँैले मात्रै भात खा होला होइन यो देशमा ? '

विशालनगरबाट साइकलमा दिनभर काठमाडौं घुमिरहन्थे उनी । एकपल्ट उनले भने, 'हेर न बिरामी नभए पनि बिरामीको बहाना बनाएर दुई महिना वीर अस्पतालको बेडमा सुतेँ म । नर्ससँग प्रेम भएपछि के गर्नु? म हाँस्थे र कतै लाग्थँे । कुनै पनि साहित्यिक समारोहहरूमा सभापति र वक्ताका रूपमा भेटिन्थे बालकृष्ण सम, सिद्धिचरण श्रेष्ठ र केदारमान व्यथित । 'व्यथित'को वक्तृत्वकलाबाट प्रभावित नहुने व्यक्ति नै थिएनन् त्यस बेला । उनले 'राजनीति शौचालय हो र साहित्य भोजनालय हो' भन्ने भनाइ त्यस बेला निकै चर्चामा थियो ।

मोहन कोइरालालाई त्यस समयको विद्रोही पिँढीका कृष्णभक्त, द्वारिका, उपेन्द्र, मदन रेग्मीहरूले उचालेका थिए र बूढा पिँढीका स्वनामधन्यहरू मञ्जुल र मलाई निकै मन पराउँथे । जसरी बाजेले आफ्ना नातिलाई मन पराउँछन् नि, हो त्यस्तै खालको ।

म दमौली जान मन नलागेर औलो उन्मूलन संघको कमलपोखरीस्थित प्रधान कार्यालयमा 'प्रशासकीय अधिकृत' पदमा नियुक्त भई काम गर्न लागेको थिएँ । मलाई कामको राम्रो जानकारी थिएन । त्यसैले उपप्रमुख रुद्रशंकर गिरी मलाई भेट भयो कि हप्काउन थाल्थे । प्रमुख थिए डा. राणा कृष्णजंग । उनी नेपालगन्जका हुनेखाने परिवारबाट आएका थिए र कविता पनि लेख्थे ।

अमिजातपन उनको हरेक व्यवहारबाट झल्कथ्यो । उनले 'देश-लागि मन दुखाऊ' भन्ने कवितासंग्रह निकालेका थिए र मलाई प्रोत्साहन पनि दिइरहन्थे । उनलाई अहिले पनि देख्छु र उनको दीर्घायु देखेर आश्चर्य पनि लाग्छ । भर्खरै उनले तीनवटा कृति लोकार्पित गरेको खबर पढेँ । सायरी, गजल र मुक्तकमा उनको ठूलो रुचि थियो ।

पछि उनी विश्व स्वास्थ्य संगठनमा काजमा खटिएर गए । म पनि विवाह हुनेबित्तिकै दाजुले छुट्याएर राख्न खोजिदिएको लगनटोलको डेराबाट डिल्लीबजार धोबीधारानेर सरेँ कार्यालय नजिक । लगनटोलको डेरा सर्वोच्च अदालतको न्यायाधीश जनकमान श्रेष्ठको घर थियो भने अहिलेको डेराका घरपट्टि थिए कवि कुमार नेपाल ।

कुमार नेपालको वास्तविक नाम थियो- काननलाल शर्मा नेपाल । उनी प्रोफेसर शंकरप्रसाद नेपालका जेठा छोरा थिए । शंकरप्रसाद नेपाल शंकरदेव क्याम्पसमा पढाउँथे रे पहिला । अहिले निवृत्त जीवन बिताइरहेका । बिहानभरि लंगौटी मात्र लगाएर घर सफा गरिरहने र श्रीमीतसँग बोल्न छाडेको बीस वर्ष भइसकेको । कवि कुमार नेपालको 'चर्केको पर्खाल' भर्खरै निक्लेको थियो । उनको 'मैयाँ साहेबको डायरी' नामक कथाको निकै चर्चा थियो ।

यौन साहित्यमा बीपीको 'कर्नेलको घोडा'पछि विजय मल्लको 'कालो चस्मा' दौलतविक्रम विक्रमको 'एक साँझ', पोषण पाण्डेको 'भिनाजुको स्वेटर' पछि उनकै कथाको चर्चा साहित्य जगत्मा थियो । बाहिरफेर डुलिरहेको बेला कुमार नेपाललाई 'दाइ भात खानु भयो ? ' भनेर या 'सन्चै हुनुहुन्छ ? ' भनेर कसैले सोध्यो भने उनी असाध्य रिसाइहाल्ने । जवाफ उस्तै बांगो र टिमुर्किएको हुने । उनी त्यस्तो व्यक्तिलाई तुरुन्त जवाफ फर्काइहाल्ने, 'तँैले मात्रै भात खा होला होइन यो देशमा ? अरु त भोकै घुम्न निस्कन्छन्' अथवा 'बिरामी भएको भए ओछ्यानमै हुन्थे नि तँसँग भेट हुन्थ्यो त ? '

त्यसैले उनलाई चिन्नेहरू खालि नमस्कारमात्र गर्थे, केही बोल्दैन थिए । उनलाई पुतलीसडकनेर भेटेर उनको घर हेर्न गएँ । भुइँतलामा एउटा कोठा र भान्साको रु. ९०।- त्यति सस्तो पनि होइन र धेरै महँगो पनि होइन । रु. ४००।- तलब खाने मलाई त्यो भाडा ठीकै लागेको थियो । मेरो कार्यालय कमलपोखरीको पोखरी नजिक भएकोले त्यो ठाउँ बस्न मलाई ठीक लागेकाले सरिहालेँ म त्यहाँ । पिता शंकरप्रसाद नेपाल भने श्रीमतीसँग नबोलेरै एउटै छानामुनि २० वर्ष बिताउन सक्ने भने छोरा कुमार नेपाल भने फुर्सद भयो कि श्रीमतीको चोलो सिएर दिनभरि बस्ने । अर्को भाइ जगदीश नेपाललाई यी कुनै पनि कुरामा कुनै रुचि थिएन ।

उनी जनक शिक्षातिरै काममा व्यस्त र अलिकति पनि साहित्यिक थिएनन् । त्यही घर पर्दो रहेछ भवानी घिमिरेको ससुराली । अनि झापाका भवानी घिमिरे स्वाभाविक रूपले मेरा नजिक भए । हामी बिस्तारै सारै नजिक हुँदै गयौं, खानापान पनि मिल्यो हाम्रो । बेलुका भयो कि 'सांस्कृतिक कार्यक्रम'मा रुचि राख्ने । मद्यपानलाई भवानी घिमिरे संक्षिप्त सांस्कृतिक कार्यक्रम भन्ने गर्थे । त्यस्तै एउटा संक्षिप्त सांस्कृतिक कार्यक्रमबाट फर्केर रातको १० बजेतिर डेरामा आउन लाग्दा गल्लीबाट एउटा पातलो व्यक्ति दौडेर भाग्यो मूल सडकतिर ।

एक हुन मानिसहरू लट्ठी बोकेर पछिपछि दौडेका 'चोर चोर' भन्दै । सबभन्दा अगाडि देखिए जगदीश घिमिरे खेद्नेहरूमा । मैले उनलाई भनेँ 'चोर त भर्खरै तिम्रै अगाडिबाट खुट्टा लतार्दै भाग्यो । तिमी त टक्क अडियौ । तिमी अगाडि बढेको भए समात्न सक्थ्यौ त चोरलाई किन टक्क रोकिएको ? ' उनले स्वाभाविक रूपमा भने, 'चोरलाई चिन्नु नलखेट्नु भने भनाइ छ । अझ नसमात्नु लखेट्नु मात्र भन्ने पनि नीति वचन छ । चोरलाई चिनिहालियो किन लखेट्नु ? ' मैले सोधेँ, 'को रहेछ त चोर ? ' उनी भोलि भनूँला भनेर डेरातिर लागे ।

उनी पनि नजिकै विमलराज बस्नेतको घरमा डेरा लिएर दुर्गा घिमिरेसँग बस्थे । छोराछोरी भएको थिएन । भोलिपल्ट कार्यालयतिर लाग्ने बेलामा मैले फेरि जगदीशलाई भेटेर सोधिहालेँ, 'भोलि भन्छु भनेको होइन ? को रहेछ त चोर ? ' उनले हाँसेर भने, 'कथाकार सन्तोष भट्टराई ।' 'ए त्यो अलि त्यस्तै छ...' भनेर म कमलपोखरीतिर लागेँ । धोबीधाराकै छेउमा जसलाई खास मूलधारा भनिन्छ, त्यसकै नजिकै दुई मित्रहरू पनि बस्थे- ओममणि शर्मा र मोहन घिमिरे ।

ओममणि अहिलेसम्म अशेष मल्लको प्रत्येक नाटकमा बुद्ध पुरुष या पिताको अभिनय रिठ्ठो नबिराई गर्नमा जीवन बिताइरहेछन् र मोहन घिमिरे भर्खरै पुनरावेदन अदालतको विशिष्ट श्रेणीको न्यायाधीशबाट निवृत्त भएर घरमै थन्केका छन् । राम्रै कविता लेख्थे, आजभोलि लेख्न पनि छोडिसकेछन् । हामीहरू खास गरेर भवानी घिमिरे, कविताराम, मोहन घिमिरे, किशोर नेपाल, सन्तोष भट्टराई, हरि अधिकारी, ध्रुव सापकोटा प्रत्येक शनिबार मेरोमा अथवा मोहनकोमा भेला हुन्थ्यौं र देशको अवस्थाबारे चर्चा गरिरहन्थ्यौं । उमेरले पनि भवानी घिमिरे निकै अग्रज भएकाले हामी उहाँलाई खुबै आदर गथ्र्यौं ।

उहाँको विरोधी भावनाहरू सुनेर र 'भानु' प्रकाशित गर्नमा उहाँले देखाउनुभएको उत्साह र जाँगरबाट प्रभावित पनि थियौं । त्यसरी चोर्नु हुन्छ ? के गरेको सन्तोष ? भनेर मैले सन्तोषलाई सोधँे । 'कसले भन्यो ? ' भनेर ऊ जंगियो । जगदीशले भनेको भनेपछि ऊ चुप लाग्यो र भन्यो, 'त्यो जगदीश कुरै बुझ्दैन । त्यसै लठ्ठी बोकेर मेरोपछि दौडिहाल्यो । म उसको नजिक चोर्न गएकै होइन । उसको नजिकै दिउँसो विवाह भएको थियो र राति दुलहादुलहीको सुहागरात चियाउन गएको, मानिसहरूले 'चोर चोर'भन्दै लखेटिहाले ।'

यस्तै थियो सन्तोष भट्टराई अत्यन्त अराजक । लंगडो भए पनि जताततै छतबाट हाम्फाल्न सक्ने । पुलबाट तल खोलामा हाम्फाल्न सक्ने । शरीरको अलिकति पनि माया नभएको । उनको बुवा पुष्कर भट्टराई वकिल थिए र सधैं किसुनजीकहाँ बिहानभरि बिताएर घर फर्कन्थे । बीपी भारतबाट मेलमिलाप भन्दै नेपाल फर्केपछि चाबहिलमा बस्दा उनलाई कानुनी सल्लाह दिने पनि उनै थिए । सन्तोष र उनको पिताजी पुष्करको बारे अर्को एउटा कुरा पनि बताउन मन लाग्यो । दुवैजना सुरापानका अत्यन्त प्रेमी ।

एकपल्ट के भयो भने रातको ११÷१२ बजे दुवै बाबुछोरा एकैपल्ट घर पुगेछन् । छोरो भन्दो रहेछ, 'यो मेरो घर तँ के चोर्न आएको ? ' बाबु पनि छोरोलाई त्यही भन्दो रहेछ । हल्ला नि बढेपछि छिमेकीहरू उठेछन् र दुवैलाई घचेटेर घरभित्र हुल्दिएछन् । अब यस्तो हल्ला गरेमा नसहने जनाउ पनि दिएछन् । बाबु छोराले केही दिनपछि आफ्नो घर पस्ने समय परिवर्तन गरे रे ।

हिजोआज सन्तोषको हालचाल के छ भनेर सोधेका एउटा मित्रले बताएअनुसार सन्तोषका दुवै छोरा अहिले डाक्टर भएका छन् । बाबु सन्तोष 'अल्कोहोलिक' भएकाले दुवै मिलेर बाबुलाई दाम्लोले बाँधेर राख्छन् । छोड्यो कि सन्तोष रक्सीपसलतिर गइहाल्ने ।' यो निकै दुःखद खबर सुनेँ आजकल उनले लेख्न पनि छाडिसकेछन्- बाँधिएर कसरी कथा लेखिरहनु ?

नेपाल औलो उन्मूलन संघमा मलाई टिकिरहन गाह्रै भयो । डा. रुद्रशंकर गिरीले हप्काउनु त छँदैछ प्रमुख भएर आए डा. कल्याणमणि आचार्य दीक्षित । उनी सही गर्दा जहिले पनि डा. कल्याणमणि आचार्य दीक्षित एम.बी.बी.एस., एम.पी.एच. भनेर सही गर्थे । दिनमा १७ पटक कार्यालयवरिपरि घुमिरहन्थे र प्रत्येक स्टाफलाई तर्साइरहन्थे । उनी टंगालका नरेन्द्रमणि आदिका छोरा थिए र बहिरा थिए । कानमा सुन्ने यन्त्र झुन्ड्याइरहने तर केही नसुन्ने । उनको तालझाल देख्दै मलाई घृणा लाग्ने।

आफू प्रशासकीय अधिकृत भएकाले जिल्लाजिल्लाबाट औलो अधिकृत र प्रमुखहरूले पठाएका समस्याहरू सुनाउनुपथ्र्यो र म पत्रहरू पढ्दै समस्याहरू सुनाउन थाल्थेँ । उनी केही सुन्दैन थिए र झर्किरहन्थे । अनि मलाई पनि रिस उठ्थ्यो र भनिदिन्थेmँ 'आफू बाहिरा छ केही सुन्दैन, यस्तालाई के बताइरहनु? '

अरू केही नसुन्ने कल्याणमणि 'बहिरा' भनेकोचाहिँ सुनिहाल्थे र उफ्रन थाल्थे, 'मलाई बहिरा भनेको ? गेट आउट ।' म लुरुक्क आफ्नो ठाउँमा फर्कन्थेँ । यसरी दिन बित्दै गएको थियो । सामन्ती संस्कारमा हुर्किएका कल्याणमणि दोस्रा 'राणा' थिए । उनी डाक्टर भए पनि के गर्नु संस्कार पूरै सामन्ती । जस्तो अहिले सुन्दरमणि दीक्षित त्यस्तै छन् भन्ने चर्चा सुन्छु । त्यो त मलाई राम्रो अनुभव छैन तर उनी मानवअधिकारवादी भएर चिच्याएको टीभीमा हेर्दा मलाई अट्टहास छाड्न मन लाग्छ । बंैककमा कुनै कामको सिलसिलामा गएको बेला डा. कल्याणमणिले पछाडिबाट आएको मोटरको हर्न सुनेनछन् र दुर्घटना भएछ । उनी त्यहीँ ढलेछन् । डाक्टरले अस्पतालमा उनलाई 'मृत' घोषणा गरिदिएछन् विचरा ।

त्रिभुवन विश्वविद्यालयले त्यही बेला सुप्रिन्टेन्डेन्ट र असिस्टेन्ट रजिस्ट्रारको विज्ञापन निकाल्यो । मैले दुवै पदका लागि आवेदन दिएँ । त्यस बेला सभा मैले प्राइभेट परीक्षार्थीका रूपमा जाँच दिएर एमए (नेपाली) र एमए (राजनीतिशास्त्र) उत्तीर्ण भइसकेको थिएँ । दुई विषयमा स्नातकोत्तर गर्ने थोरै मात्र थिए । अन्तर्वार्ता लिने मुख्य व्यक्ति थिए त्यस बेलाका शिक्षाध्यक्ष डा. मोहनमान सैंजू । उनी अत्यन्त बुद्धिमान्, दयालु र तीक्ष्ण प्रतिभाका व्यक्ति थिए भन्ने मलाई लाग्छ ।

उनले मलाई स्पष्ट भनिदिए, म तपाईंलाई सुप्रिन्टेन्डेन्टमा राख्छु । केही समयपछि तपाई असिस्टेन्ट रजिस्ट्रारमा बढुवा भइहाल्नुहुन्छ, म नै तपाईंलाई बढुवाका लागि सहयोग गरौंला भने । यसरी प्रोत्साहन दिने धेरै कम व्यक्ति देखेको छु मैले जीवनमा । त्यसपछि म निश्चित भएर डेरामा फर्केको, बाटैमा कतै चिया खान पस्दा चुरोट सल्काएर आफ्नै कोटको गोजीलाई एस्ट्रेजस्तो ठानेर चुरोट त्यहीँ फालेछु ।

चुरोटले नयाँ कोटको गोजी सप्पै जलाएर धूवाँसहित खुसी हुँदै म डेरामा आइपुगेछु । श्रीमतीले पुत्पुताउँदो धुवाँ देखेर फालिदिई । आजपर्यन्त मेरो बेहोसीको कुरा गर्नुपर्दा श्रीमती त्यही कुरा उठाइहाल्छे । मलाई अहिले सोच्दा पनि छक्क लाग्छ । यसरी राम्रो भयो भन्नेसँगै एउटा विज्याइँ भएर छाड्यो । जीवनमा कैयौं कुरा यसरी नै बित्दै गएको आलो घाउ बोक्नु नै नियति बन्दै गएछ मेरो ।

औलो छाडेर त्रिविको कर्मचारी भएँ म । त्रिविको सेवा आयोगमा । हाकिम थिए ज्ञानराज शाक्य र अध्यक्ष भगवतीप्रसाद सिंह पूर्वप्रधानन्यायाधीश । कडा स्वभावका थिए भगवतीप्रसाद सिंह । त्यस्तै कडा स्वभावका उपकुलपति सूर्यबहादुर शाक्य र रजिस्ट्रार जगतमोहन अधिकारी । जगतमोहन अधिकारी मनमोहन अधिकारीका भाइ थिए । उनी पछि क्यान्सरबाट बितेछन् । दाजुभन्दा सायद अगाडि नै । त्रिविका थुप्रै प्राध्यापकसँग सम्पर्क भयो । त्यहाँबाट जाँचबुझ केन्द्रमा काजमा धेरै प्राध्यापक जाने गर्थे । तीमध्ये कवि मोहनहिमांशु थापा एकजना थिए ।

म पनि कवितामा एकदमै लागेकाले उनीसँगको सम्बन्ध मलाई विशेष लागेको थियो । उनी थापा क्षेत्री भएर पनि नेवार समुदायको बीचमा हुर्केकाले नेवारीमा कविता पनि लेख्न सक्थे र बोल्न पनि उस्तै । यस्तै केही नेपाली भाषाका कविमा केही व्यक्ति छन् जो नेपालीमा लेखेर पनि नेपाल भाषामा त्यत्तिकै राम्रो दख्खल राख्छन् । तीमध्ये समकालीन कवि राजव र दिवंगत मित्र गोविन्द वर्तमान पनि हुन् । यी दुवै ब्राह्मण जातका भए पनि असाध्यै राम्रो नेवारी बोल्न सक्थे । म उनीहरूबाट जीवनमा निकै प्रभावित भएको निसंकोच स्वीकार गर्छु । 


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.