जो फिल्ममा नेपालीपन चाहन्छन्

जो फिल्ममा नेपालीपन चाहन्छन्

२०६२-६३ सालको आन्दोलनसम्म आइपुग्दा नेपाली युवकयुवतीको बिदेसिने दर ह्वात्तै बढेको थियो । मूलतः सशस्त्र द्वन्द्वको प्रभावले रोजगारीको ठूूलो सपना बोकेर जानेहरू अधिक थिए । मातृभूमि छाडेका तिनै युवा पुस्तालाई लक्षित गरी भिडियो म्यागाजिन बनाउने जोश चल्यो— फिल्म निर्माता शक्तिवल्लभ घोरासैनीलाई त्यति बेला । यो १२ वर्षअघिको कुरा । जुन सोचेजस्तो भएन । उनको यो व्यवसाय पूर्णकालीन भइसकेको पनि थिएन । त्यसपछि नयाँ ढंग र थप जाँगर लिएर फिल्मी क्षेत्रमै जम्ने सोचाइ बनाए । मजाले चलिरहेको आफ्नो व्यापार पनि छाडिदिए ।

सिन्धुपाल्चोक पुख्र्यौली भएका घोरासैनी सानैदेखि राजधानीसँग नजिक थिए । आफ्नो व्यवसाय सुरु गर्नुअघि उनका जागिरे पिताको घर थियो यहाँ । बाहिरी जिल्लाबाट राजधानी छिरेका आफ्ना सहयात्री र दौंतरीको तुलनामा उनलाई ‘भाग्यमानी' भन्दा फरक पर्दैन । काठमाडौंमा भाडामा बस्ने आममानिसले भोगेका समस्याबाट उनी सधैं टाढा रहे । नेपाली उखान ‘देख्नेलाई भन्दा भोग्नेलाई थाहा हुन्छ' उनीसँग मेल खाएन । भन्छन्, ‘मेरो त्यस्तो कुनै सुनाउन लायक जीवनसंघर्षको कथा छैन, जसरी अरूले आफ्ना सफलता र असफलताका आँसु झार्ने कहानी सुनाउँछन् ।'

भिडियो म्यागाजिन फ्लप भएर के भो ? उनले हिम्मत हारेनन् । त्यसपछि ‘बोक्सी' फिल्म लिएर बजारमा आए । यसमा उनी कलाकार र निर्माताको दोहोरो भूूमिकामा छन् । कथा र संवाद अविनाश श्रेष्ठको छ । बालकृष्ण समको नाटकमा आधारित ‘बोक्सी' सामाजिक विषयवस्तुमा आधारित छ । फिल्म त्यसताका निकै हिट भयो । थुपै्र अवार्ड पनि जित्यो । चर्चा बटुल्यो । यसपछि उनको ‘द मिरर' भिडियो सार्वजनिक भयो । यो नेपाली ग्रामीण महिलाको दिनचर्यामा आधारित छ । झिसमिसेमै उठेर दिनभरको घरधन्दा र बाहिरी कामको बोझले लखतरान भएर सुतेपछि इच्छाविपरीत यौन क्रियामा भाग लिनुपर्ने महिलाको बाध्यतासम्मलाई यसमा देखाइएको छ । जम्मा सात मिनेटको भए पनि यसलाई धेरैले मन पराइदिए ।

२०६९ सालमा आएको फिल्म ‘किन लाग्छ माया'ले धेरै दर्शकको मन जित्यो । र, उत्कृष्ट पाँच फिल्ममा पनि पर्न सफल भयो । त्यस्तै अर्को ‘ओ माई म्यान'मा काल भैरबको विषय उठान गरिएको छ । हाल उनी फिल्म ‘लम्फु'को अन्तिम काममा व्यस्त छन् । ‘यो एउटा युवाको सपनाको कथा हो', उनले भने, ‘मान्छेलाई कसरी समयले नायक र खलनायक बनाउँछ, यो त्यस विषयमा आधारित छ ।' फिल्मले आमयुवाको मन जित्ने कुरामा उनी ढुक्क छन् ।
नेपाली फिल्मको बजार बढ्दै गएकोमा घोरासैनी सन्तुष्ट छन् । तर, केवल लगानी र व्यापारलाई आधार मानेर स्तर मापन हुन नसक्नेमा भने उनी सचेत छन् । ‘हामी देखासिकी गरिरहेका छौं । हामीमा अध्ययन र अनुसन्धानको अभाव छ', उनी भन्छन्, ‘हरेक क्षेत्रमा योग्य मान्छेको अभाव छ । संख्यात्मक रूपमा धेरै भए पनि गुणात्मक रूपमा हामीमा धेरै कमी कमजोरी छ ।'

उनको विचारमा फिल्म भरपूर मनोरञ्जनात्मक हुनुपर्छ । यसो भन्दैमा सामाजिक एवं सांस्कृतिक पक्षलाई लत्याउन नहुने उनको ठम्याइ छ । फिल्मले सामाजिक ऐनाको काम गर्न सकोस् । त्यसमा समाज बोलेको होस् । पात्रहरू यथार्थपरक हुन् । यसले दर्शकको भावना र सोचमा प्रभाव पार्न सक्ने हुनुपर्छ । अग्र्यानिक ‘इत्यादि' नाम दिएर गरिने व्यापार र प्रचारप्रति उनी विमति राख्छन् । नेपाल र नेपालीको गरिबी बेचेर, कमजोरी देखाएर भन्दा मौलिक पक्षलाई अगाडि सार्नुपर्ने कुरामा उनको जोड छ, ‘यही कारणले हामी विश्वस्तरमा आउन सकेनौं । नेपाली फिल्मको बजारलाई फराकिलो पार्न सकेनौं ।'

भन्छन्, ‘फिल्ममा दृश्य भाषाले ठूलो महत्ता राख्छ । चिनियाँ र कोरियन फिल्मले विश्वभर बजार लिएको छ । यसको कारण उनीहरूको दृश्य भाषा अब्बल भएर हो । त्यहाँ उनीहरूको आफ्नोपन हुन्छ । विदेशी भाषा त अति कमले मात्र बुझ्छन् नि ? फिल्मका पारखी कति धेरै हुन्छन् ।' नम्र एवं शालीन निर्माता घोरासैनी बोल्दा र प्रश्नको उत्तर दिँदा बडो सचेत बन्छन् । न उनले अरूको गुणगान गाउन समय खर्चे न त कमजोरी केलाउनै । भने, ‘निश्चल बस्नेतको फिल्म लुट बजारमा आएपछि नेपाली फिल्मले केही हदसम्म फड्को मारेकै हो ।'

आउँदै गरेको पछिल्लो फिल्म ‘लम्फु'बाट केही नयाँपनको आभास होस् भन्ने चाहेको उनलेृ बताए । देशको कुनै पनि क्षेत्रमा थिति बस्न नसकेको कुरामा उनी दुःखी छन् । निर्माता र प्रदर्शकबीचको अविश्वास पनि नेपाली फिल्मजगत्को एउटा दुखद पक्ष भएको उनको ठम्याइ छ । नेपालमा राज्यपक्षले फिल्म क्षेत्रप्रति देखाएको उदासीनताले हामी माथि उठ्न नसकेको उनको विचार छ । राज्यले यसलाई सांस्कृतिक उद्योगको रूपमा लिएर अघि बढ्नुपर्छ भन्छन् । यो प्रविधिको युगमा एक्लै हिँड्न सम्भव छैन । अन्य मुलुकमा प्रभाव जमाउन फिल्म एक सशक्त माध्यम हो भन्ने बुझेका व्यक्ति नीतिनिर्माण तहमा पुग्न आवश्यक देख्छन् उनी । कला र संस्कृतिमा धनी छौं भन्ने नाममा संरक्षण र प्रवद्र्धन पक्ष फितलो भएको प्रति उनको गुनासो छ । यसकारण पनि राज्यले दायित्वबोध गर्नुपर्ने उनी बताउँछन् ।

उनलाई यहाँसम्म आइपुग्न निर्देशक गोपालचन्द्र लामिछानेको ठूलो साथ रहेछ । उल्लिखित सबै फिल्मको निर्देशन लामिछानेले नै गरेका हुन् । उनीहरूको यो सम्बन्धले ‘नेपालीहरू समूहमा काम गर्न सक्दैनन्' भन्ने भनाइलाई करिबकरिब गलत साबित गरिदिन्छ । निर्देशक लामिछाने भन्छन्, ‘हाम्रा कतिपय स्वभाव र विचार पनि मिल्लान् । यही भएर हामी १२ वर्षदेखि सँगै छौं । आपसी विश्वासका आधारमा काम गरिरहेका छौं ।'

निर्माता घोरासैनी हरेक क्षेत्रमा आफ्नोपनले महत्व राख्ने विचार राख्छन् । हाम्रो विशिष्ट दर्शन, योग, आख्यान, लोकपरम्परा, कला, उखानटुक्का, सामाजिक परम्परा र मान्यता आदिलाई लिएर काम गर्नसके नयाँपन दिन सकिने उनी बताउँछन् । फिल्म हेरिसकेपछि त्यसले दर्शकलाई केही सिकाओस् भन्ने चाहना राख्छन् उनी । ‘हरेक फिल्मले दर्शकलाई सामाजिक सम्पत्तिका रूपमा छाप छोड्न सकोस्', उनी भन्छन् ।


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

लोकप्रिय

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.