स्टारडममा फेरिएको मानक

स्टारडममा फेरिएको मानक

हाम्रा पुराना फिल्मले त्यस समयको कथा भन्छ, जुन आफ्नै ढंगको सुन्दर थियो । फिल्मको स्टाइल बदलियो, सुगन्ध अझै उस्तै छ । समयको दा“तीमा धेरै स्वरूप बदलिएका छन् । नायकनायिका पुराना भएका छन् । पाँच दशक बूढो सिनेमा पनि पुरानिएको छ । समयले नै समाजमा स्थापित मान्यता विस्थापित गराउँदै नयाँ मानक स्थापित गराउँछ । समयसँगै नेपाली ग्ल्यामर उद्योगमा पनि स्थापित पुराना धेरै मान्यता भत्किँदै र नयाँ स्थापित हुँदै गएका छन् । कुनै समय यस्तो थियो, सिनेमामा हिरो बन्न जिम गरेर गठिलो बनाएको अग्लो शरीर, सिल्की कपाल, नृत्यमा पारंगत आकर्षक अनुहार खोजिन्थ्यो । एउटै हिरोले दर्जनौं खलपात्रलाई रामधुलाइ गरेर हिरोइन आकर्षित गर्नुपथ्र्यो, अनि हिरोइनसँग पाखापखेरा र पार्कहरूमा थुप्रै कोरसबाट घेरिएर कम्मर मर्काइमर्काई नाच्नुपथ्र्यो ।

नेपाली सिनेमाको ‘गोल्डेन इरा’मा जन्मिएका शिव श्रेष्ठ, भुवन केसी, राजेश हमालले उद्योगमा हिरोको आ–आफ्नै मान्यता स्थापित गराए । यसअघिसम्म हिरोको ‘स्टारडम’ नेपाली सिनेमा उद्योगमा स्थापित थिएन । ‘भुवन स्टाइल’, ‘शिव स्टाइल’, ‘राजेश स्टाइल’मा उनीहरूका फ्यान बजारमा देखा परे । शिवको मुक्का, राजेशको रिसाहा रौद्ररूप अनि कपाल र भुवनको डिंगो बुट उनीहरूका फ्यानका लागि नक्कल गर्ने विषय बने । सिनेमामा भुवनले लगाएको डिंगो बुटको रङ अनि डिजाइनका जुत्ता खोज्न पसलहरूमा ग्राहकको भीड बढ्न थाल्यो भने सैलुनमा राजेशको स्टाइलमा कपाल काट्ने युवा । तर, झन्डै तीन दशक एकछत्र राज गरेका यी तीनैजना हिरोले नृत्यमा भने आफूलाई अब्बल देखाउन सकेनन् र नृत्यपरक सिनेमाका लागि उनीहरूको विकल्प खोज्न थालियो । यही क्रममा देखापरे— श्रीकृष्ण श्रेष्ठ, दिलीप रायमाझी, सुशील क्षेत्री, रमेश उप्रेती । यो समयमा आएर हिरोको परिभाषा अलिकति बदलियो र दुई धार देखा परे । एउटा, भुवनहरूले स्थापित गरेको आफ्नै स्टारडम अनि अर्को, नृत्यमा पारंगत श्रीकृष्णहरूले ल्याएको चकलेटीपन । यी दुवै मान्यता एकसाथ स्थापित भए र धेरै सिनेमा बने । सिनेमाको बजार निकै विस्तार पनि भयो ।

यी दुई धारको हिरोइज्म चलिरहेकै बेला सिनेमा उद्योगमा एक्कासि अर्को ठूलो परिवर्तत आयो— ‘पिँजडा’ चलचित्रमार्फत निखिल उप्रेतीको प्रवेश । हिरो बन्ने पुरानो मान्यतामा अझै परिवर्तन आयो । अब हिरो बन्न फाइट र डान्स मात्रै होइन, साहस पनि चाहिन्छ भन्ने आवश्यकता महसुस गराए निखिलले अनेकौं स्टन्ट गरेर । कहिले नौ तलाबाट हामफाल्ने त कहिले ठाडो भित्तामा कुद्ने, कहिले आगोसँग खेल्ने दृश्य दिएर उनले आफूलाई छोटो समयमा ‘स्टन्ट हिरो’का रूपमा स्थापित गराए । हिरोको यही परिभाषालाई निरन्तरता दिँदै उद्योगमा भिœयाइएका विराज भट्टले पनि ६ फुटे शरीर, फराकिलो छाती र मुक्का बजारेरै आफ्नो हिरोइज्म प्रमाणित गरे । उनीहरूको स्टन्ट स्टाइल केही समय हट केक नै बन्यो ।

प्रविधिको विकास, दर्शकको फेरिएको स्वाद अनि नेपाली सिनेमाको अन्तर्राष्ट्रिय बजारीकरणले पछिल्लो समय नेपाली चलचित्र उद्योगमा स्थापित हिरोइज्मका पुराना सबै मान्यतालाई परिवर्तन गरिदिएको छ । अब मुक्का हानेर दर्जनौं खलपात्र ढाल्दैमा हिरोइन पट्टिनेवाला छैनन् । न त भुवनको डिंगोले काम गर्नेवाला छ, न त राजेशको कपालले नै । अहिलेका दर्शक दौरासुरुवालमाथि डिंगो बुट लगाएर चलचित्र ‘सपना’मा नाचेका भुवन खोज्दैनन् । उनीहरूका आँखा चलचित्र ‘ड्रिम्स’मा लजाउँदै मुस्कुराइरहेका कलिला अनमोल खोजिरहेका छन्, र खोजिरहेछन् प्रदीप खड्का, पल शाहहरूलाई । चलचित्रको मूलधार अहिले यिनै ‘चकलेटी’ र ‘क्युट’ युवाको पछि लागेको छ । एकपछि अर्का निर्माताले उनीहरूको ‘भाउ’ बढाइरहेका छन् । स्वदेशमा मात्रै होइन, विदेशमा समेत छायांकनको अफर गरिरहेका छन् ।

‘हिम्यान हिरो’पछि आएका यी चकलेटीहरूले एकातिर आफ्नो बजार तताइरहेका छन् भने अर्कोतिर रंगमञ्चबाट आएका अभिनेताहरू पनि पर्दामा हिरो बन्न सक्छन् भन्ने प्रमाणित गरिदिए— सौगात मल्ल, दयाहाङ राई र विपिन कार्कीहरूले । ‘लुट’का ‘फोहोरी सौगात’, ‘नेप्टे दयाहाङ’ अनि ‘जात्रा’का ‘नालायक ज्वाइँ’ विपिन हिरोको ‘ब्रन्ड’ बन्लान् भन्ने अड्कल कमैले काटेका थिए । तर, उनीहरूले ‘मुक्केबाज’ र ‘चकलेटी’हरूसँग पौंठाजोरी गर्दै दर्शकको मन जितिरहेका छन् ।

एउटा समय थियो, आफू गर्भवती भएपछि हिरोइनहरू कि त पेट छोप्दै हिँड्थे कि त सार्वजनिक स्थलमा देखा नै पर्दैनथे । करिश्मा छोरी कविता जन्माउने बेलामा लामो समय सार्वजनिक कार्यक्रममा देखा परेकी थिइनन् । तर, पछिल्लो छिमलका हिरोइनहरू आफू गर्भवती भएको सार्वजनिक गर्न सामाजिक सञ्जाल प्रयोग गर्छन् । कसको पेट ठूलो ? कसको सानो ? लेखाजोखा गर्छन्, बहस गर्छन् ।

नेपाली रजतपटमा विकसित घटनाक्रमले के देखाउँछ भने अब एउटै स्टारले राजेश, भुवन वा शिवले जस्तो तीसौं वर्ष राज गर्ने अवस्था छैन । एकपछि अर्को प्रतिभाले अघिल्लो पुस्ता विस्थापित गर्ने क्रम बढ्दो छ । त्यसैले, न अनमोलले भुवनले झैं तीनपुस्ते हिरोइन नचाइरहने अवस्था आउनेछ न त प्रदीपले राजेशले झैं गन्नै नभ्याउने चलचित्र जन्माउन सक्नेछन् ।

हिरो मात्रै होइन, हिरोइनको रोल पनि पछिल्लो समय धेरै फेरिएको छ । सुरुका दिनमा बनेका धेरै सिनेमाका नाम नायिका प्रधान राखिए पनि व्यावसायिक रूपमा धेरै सिनेमा बन्न थालेपछि हिरोइनलाई सो–पिसको रूपमा मात्रै देखाइयो । ‘आमा’, ‘सिन्दूर’, ‘आदर्श नारी’, ‘माइतीघर’, ‘कान्छी’ लगायतका सिनेमा नारीप्रधान बने ।

गौरी मल्ल, करिश्मा मानन्धर, कृष्टि केसीहरू उद्योगमा प्रवेश गरेसँगै हिरोइनको ब्रान्ड बनेको हो । गौरीको बोल्ड अभिनय, करिश्माको सुन्दरता अनि कृष्टिको ग्ल्यामरले यद्योगमा एउटा छुट्टै मान्यता स्थापित गर्‍यो । उनीहरूको पदचाप पच्छ्याउँदै निरुता सिंह, जल शाह र विपना थापाको अर्को पुस्ता उद्योगमा प्रवेश गर्‍यो । उनीहरूले सयौं चलचित्र दिए पनि करिश्माहरूले स्थापित गरेको हिरोकै वरिपरि नाच्ने र हिरोले खलपात्रलाई मुक्का हान्दा ताली बजाउनेबाहेक फरक मान्यता स्थापित गर्न सकेनन् । यही बीचमा सिल्भर स्क्रिनमा देखा परेकी रेखा थापाले भने उद्योगमा ‘लेडी हिरो’का रूपमा केही चलचित्रमा आफूलाई उभ्याउने प्रयास गरिन् । उनको चलचित्रमा अभिनय गर्ने हिरो सधैं छायामा परिरह्यो । सिंगो चलचित्र आफैं बोक्ने प्रयास गरे पनि पछिल्लो समय भने उनको यो एकल प्रयास सफल हुन सकिरहेको छैन ।

अहिले बजारमा ‘मोस्ट डिमान्डेड’ छन् प्रियंका कार्की, साम्राज्ञी राज्यलक्ष्मी शाह, ऋचा शर्मा र केकी अधिकारीहरू । यिनीहरू सिनेमामा आफूले निर्वाह गरेको भूमिकाले मात्रै होइन विभिन्न विषयमा दिने गरेका प्रतिक्रियाका कारण पनि चर्चामा रहँदै आएका छन् । शैक्षिक योग्यता, पारिवारिक पृष्ठभूमि अनि समाजले उनीहरूलाई हेर्ने दृष्टिकोण लगायतका कारणले पछिल्लो पुस्ताका हिरोइनले उद्योगमा स्थापित हिरोइनको पुरानो मानक विस्थापित गरेको छ । भलै ऋचा र केकी अभिनीत प्रायः चलचित्र बक्स अफिसमा असफल भएका किन नहुन् उनीहरूको क्रेज कम भएको छैन ।

समयको परिवर्तनसँगै हिरो–हिरोइनको मानक मात्रै परिवर्तन भएको छैन, स्वयं स्टारको सोच र जीवनशैलीमा पनि धेरै परिर्वतन आएको छ । एउटा समय थियो, आफू गर्भवती भएपछि हिरोइनहरू कि त पेट छोप्दै हिँड्थे कि त सार्वजनिक स्थलमा देखा नै पर्दैनथे । करिश्मा छोरी कविता जन्माउने बेलामा लामो समय सार्वजनिक कार्यक्रममा देखा परेकी थिइनन् । तर, पछिल्लो छिमलका हिरोइनहरू आफू गर्भवती भएको सार्वजनिक गर्न सामाजिक सञ्जाल प्रयोग गर्छन् । कसको पेट ठूलो ?  कसको सानो ?  लेखाजोखा गर्छन्, बहस गर्छन् ।

ऋचा घिमिरे, सञ्चिता लुइँटेल, माल्भिका सुब्बा, रेजिना उप्रेती लगायतले आफू गर्भवती भएको तस्बिर सामाजिक सञ्जालमार्फत सार्वजनिक गरेका थिए । अहिले नायिका निशा अधिकारीले इन्स्टाग्राममार्फत सार्वजनिक गरेको गर्भावस्थाको तस्बिरले चर्चा पाइरहेको छ । यी सबै क्रियाकलापले एकातिर नेपाली समाज निकै खुला बन्दै गइरहेको संकेत गर्छ भने अर्कोतिर सिनेमा र सिनेकर्मीहरू पनि समयअनुसार बदलिइरहेका छन् भन्ने देखाउँछ ।


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

लोकप्रिय

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.