माहोल मेहन्दीको

माहोल मेहन्दीको

काठमाडौं : गाउँघरमा पाइने तिउरीलाई ढुंगाले कुटेर अमिलो मिसाई हातमा लगाउने चलन पुरानै हो । अझै पनि कतिपय ठाउँमा साउन महिनालाई तिउरी लगाउने महिनाका रूपमा पनि लिइन्छ । वर्षभरि हिलोमा काम गर्दा हातखुट्टामा घाउ हुन्छ । तिउरी लगाउँदा पानीले बनाएको घाउ ठीक हुन्छ भन्ने मान्यता पनि छ । कहीँ कतै चिसो र कीराको टोकाइबाट बच्न शरीरमा गेरु दल्ने पनि गरिन्छ ।

तिउरीको यो पुरानो चलन अहिले लगभग विस्थापित भइसकेको छ । अचेल तयारी मेहन्दी ‐कुप्पी)को प्रयोग बढेको छ । साउन महिनामा हिन्दु धर्मका देवता शिवको विशेष पूजा पनि गरिन्छ । हिन्दु महिला सोमबार व्रत बस्ने र शिवको मन्दिरमा पूजा गर्ने गर्छन् । छमछम बज्ने हरियो चुरा, हरियो र रातो मि िश्रत लुगा र हातमा मेहन्दी लगाएर यत्रतत्र हिँडेका युवती साउनमा प्रशस्तै भेटिन्छन् । मेहन्दीको बजारले सानाठूला सबैलाई आफ्नो ग्राहक बनाएको छ ।

न्युरोड गेट छेउमा रहेको पीपलबोट परिसर । कोही जुत्ता पालिस लगाउने सामान बोकेर बसेका छन् त कोही फाटेका लुगा सिलाउने मेसिन छेउमा लुगा सिलाउँदै छन् । कोही हातमा रेडिमेड मेहन्दी ‐कुप्पी) र मेहन्दीको डिजाइनको चार्ट बोकेर उभिएका छन् ।

भारतको रक्सौल छेउ रहेको बेतिया गाउँका चन्दन कुमारले काठमाडौंमै बसेर मेहन्दी लगाउन थालेको १४ वर्ष भयो । गाउँमै हुँदा मेहन्दी लगाउन सिकेका चन्दन आइतबार पीपलबोट छेउमा महन्दी लगाउँदै गरेका भेटिए । टेकुमा बस्ने २२ वर्षे अनिता महर्जन दुवै हातमा मेहन्दी लगाएर चार सय रुपैयाँ चन्दनलाई बुझाउँदै थिइन् ।

चन्दन मेहन्दी लगाउने सिजनमा करिब २० देखि २५ हजार रुपैयाँसम्म आम्दानी हुने बताउँछन् । सुरुआती समयमा छापावाल मेहन्दी लगाएर यही काममा हात हालेका उनले हाल दुईदेखि १० मिनेटभित्र सबैखाले मेहन्दी लगाइसक्ने बताए । दैनिक २० देखि ३० वटा हातमा मेहन्दी लगाउने चन्दन बेसिजनको बेला होलसेलबाट कपडा ल्याएर सडकमा बेच्ने गर्छन् । केही वर्षअघि सामान्य डिजाइनको मात्र माग भएकोमा अहिले लगभग मेहन्दीका ३० प्रकारका डिजाइन भएको उनले बताए ।

करिब १० वर्षदेखि पिपुल्स प्लाजाको भुइँतलामा पसल थापेर बसेका भारत रक्सौलका दीपक शाह पनि मेहन्दी लगाउने पेसामै छन् । उनका दाजुले राजधानीकै बागबजारमा मेहन्दी ट्रेनिङ सेन्टर खोलेका छन् । दाजुसँगै यही काम सिकेका उनी सिजन होस् या बेसिजन, मेहन्दीकै काम गर्छन् । उनको पसलमा सामान्य खालका शृंगारका सामान पनि राखिएको छ ।

उनी काठमाडैां आउँदा छापावाल मेहन्दीको चलन थियो । यो मेहन्दी धुलो हुन्छ । पानीमा फिटेर लगाइन्छ । त्यति बेला उनले मेहन्दी लगाएको १० देखि २० रुपैयाँ लिन्थे । अहिले उनको पसलमा ५० रुपैयाँदेखि चार सय रुपैयाँसम्ममा मेहन्दी लगाउन पाइन्छ । सिजनमा ३० हजार रुपैयाँसम्म कमाइ गर्ने दीपकले बेसिजनको बेला भाडा तिर्न पनि गाह्रो हुने बताए । उनी मेहन्दी लगाउन सिकाउने पनि गर्छन् । नेपालीले सामान्य र ब्राइड डिजाइनको मेहन्दी लगाउने गरेको उनले बताए ।

साउन, चाडपर्व, मेला, बिहेको बेलामा उनको पसलमा मेहन्दी लगाउनेको भीड हुन्छ । यो महिनाको सुरुआतमा उनले दैनिक ३० जनालाई मेहन्दी लगाइदिन्थे भने अहिले करिब दैनिक १५ जना मात्र आउने गरेको जानकारी दिए । उनले रेडिमेड मेहन्दी नै बढी प्रयोग गर्ने गरेका छन् ।

क्लासिक ब्युटी पार्लर कलंकीकी सञ्चालक सुमीता गुरुङले मेहन्दी लगाइदिन थालेको ६ वर्ष भयो । उनले दुई महिनाको टे«निङ पनि लिएकी छन् । नेपालमा रेड मेहन्दी, ब्ल्याक मेहन्दी र फेबिकल मेहन्दीको प्रचलन रहेको उनले जानकारी दिइन् । यहाँ सामान्य मेहन्दी, राजस्थानी मेहन्दी र अरबिक मेहन्दीको माग बढी छ ।

पहिले माछाका चित्रहरू तथा फूलबुट्टाको डिजाइन पनि मेहन्दीमा समावेश हुन्थ्यो । अहिले प्रायः सामान्य डिजाइन नै बढी लगाइने गरेको उनले बताइन् । बिहेमा भने बेहुलाबेहुलीको फोटो नै हातमा मेहन्दीको रूपमा लगाइने प्रचलन बढ्दै गरेको गुरुङ बताउँछिन् । सुरुमा एउटा हातमा मेहन्दी लगाएको सय रुपैयाँ लिने गरेकी गुरुङले आहिले भने एक सय ५० देखि पाँच सय रुपैयाँसम्म लिने गरेकी छन् । मेहन्दीको डिजाइन र ब्राइडर हेरेर पैसा तोकिने उनी बताउँछिन् ।

पहिले मानिसको स्वास्थ्यसँग जोडेर मेहन्दीको महत्व भएकोमा हाल यसलाई फेसन बनाएको आरोप लगाउँछिन्, सिन्धुपाल्चोककी पीपला ढुंगाना । उनी भन्छिन्, ‘व्रत बसेर, हातमा मेहन्दी लगाएर मात्र श्रीमान्- श्रीमतीको माया बढ्ने होइन ।’ सामाखुसीकी प्रीति कार्की पनि अहिले संस्कार र संस्कृतिभन्दा मेहन्दीको प्रयोगलाई फेसनका रूपमा प्रयोग गर्न थालिएको बताउँछिन् । संस्कृतिको नाममा कुनै पनि चलनलाई अति नै प्रयोग गर्न नहुने उनको मत छ ।


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

लोकप्रिय

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.