‘समृद्ध कला समृद्ध राष्ट्रको आधार’

‘समृद्ध कला समृद्ध राष्ट्रको आधार’

केके कर्माचार्य नेपाल ललितकला प्रज्ञाप्रतिष्ठानका कुलपति हुन् । ०७५ पुसमा कुलपति नियुक्त भएका कर्माचार्य २०२१ सालदेखि चित्र साधनामा सक्रिय छन् । उनले आफ्ना चित्रमा मूर्त र अमूर्त शैली प्रयोग गरे । कला सिर्जनामा छुट्टै पहिचान बनाउन सफल कर्माचार्य यथार्थवादी कलाकारका रूपमा चिनिएका छन् । हुलाक सेवामा लामो समय काम गरेका कर्माचार्य हुलाक टिकट डिजाइनरका रूपमा पनि प्रख्यात छन् । उनले करिब चार सयको हाराहारीमा हुलाक टिकट डिजाइन गरेका छन् । उनीसँग नेपाली कला, ललितकला प्रज्ञाप्रतिष्ठानका भावी योजना र कामका विषयमा अजवी पौड्यालले गरेको कुराकानी :

 नेपाल ललितकला प्रज्ञाप्रतिष्ठान कसरी चल्दैछ ?

केही चुनौती र अप्ठ्यारो अवस्थामा पनि हामीले धेरै काम सुरु गरेका छौं । ७६, ७७ को बजेट निकासा भर्खर हुँदैछ । यसले गर्दा पनि ठोस काम भइसकेको छैन । कला क्षेत्रको विकास, विस्तार तथा संरक्षण र सम्वद्र्धनका लागि ललितकला प्रज्ञाप्रतिष्ठान स्थापना भएको हो । पुरानै बजेटबाट कीर्तिपुरमा ढुंगा मूर्तिको वर्कसप सम्पन्न भयो । १६ जना कलाकारबाट २५ वटा ढुंगाका मूर्ति कीर्तिपुरमा तयार भएका छन् । कीर्तिपुर नगरपालिकाले आर्ट प्रवद्र्धनका लागि पार्क बनाउन लागेको छ । यी मूर्ति र अन्य आर्ट उक्त पार्कमा सजाइनेछ ।

इन्स्टलेसन, पफरमेन्स जस्ता आर्टका शैलीलाई कसरी लिनुहुन्छ ?

न्यु मिडिया अन्तर्गतका विधामा यी शैली समेटिन्छन् । केहीअघि पफरमेन्स आर्टको प्रदर्शनी र वर्कसप सञ्चालन गरेका थियांै । पोस्चर कम्पिटिसन पनि भएको थियो । सबै विभागले केही न केही काम गरिरहेका छन् । युवा पुस्ताको चाहना समेट्ने कोसिसमा छौं ।

तपाईंका योजना के के छन् त ?

अहिले त हामीसँग आफ्नै छुट्टै भवनसमेत छैन । धेरै कलाकार व्यक्तिगत रूपमा नै कला साधना गरिरहनुभएको छ । सबैभन्दा महŒवपूर्ण कुरा हामीसँग आर्ट ग्यालरी छैन । अन्तर्राष्ट्रियस्तरको आर्ट सो भइरहेको हुन्छ, निकै कलात्मक आर्ट पनि हामीसँग यसै थुप्रिएर बसेका छन् । अस्थायी टहरोमा कार्यालय बनाएर काम गरिरहेका छौं । स्वदेशी तथा विदेशी कलाकारलाई देखाउन ग्यालरीको अभाव छ । नेपाल आर्ट काउन्सिलकै भवनका कार्यक्रम गर्नुपर्ने बाध्यता छ । सातै प्रदेशमा ललितकला प्रतिष्ठानको शाखा खोलेर स्थानीय तहसँग पनि जोडिने योजना छ ।

कलाको पवित्र धरोहर ललितकलाको आँगनमा सबै कलाकार किन अटाउँदैनन् ?

आआफ्नो ढंगबाट अगाडि बढ्न खोज्नु मानवीय स्वभाव हो । यो हरेक क्षेत्रमा हुन्छ । हामीले आर्ट र सिर्जनासँग सम्बन्धित सबै समूह र व्यक्तिलाई समेट्ने कोसिस गरेका छौं । संस्थाले मान्छे खोज्दै हिँड्नेभन्दा पनि सिर्जनात्मक क्षमता भएकाहरू हामीसँग सहकार्यमा आउनुभयो भने दुवैलाई सजिलो हुन्छ । विभिन्न देशमा हुने कार्यक्रममा जान तथा नेपालकै विविध ठाउँमा कलाका कार्यक्रम गर्न पनि सम्बन्धित व्यक्ति हामीसँग सहकार्य गर्न आउनुहुन्छ । व्यक्तिगत रूपमा सबै कलाकारलाई आर्थिक सहयोग गर्न सक्ने अवस्थामा प्रतिष्ठान छैन । अन्य सहयोगका लागि हामी सधैं कटिबद्ध छांै ।

ललितकला प्रज्ञाप्रतिष्ठानले आयोजना गर्ने अधिकांश कार्यक्रम चित्रकारितासँग सम्बन्धित हुन्छ नि ? आर्ट भनेको चित्र बनाउनु मात्रै हो ?

चित्रकारिताको माध्यमबाट कलाकारले आफ्नो दृष्टिकोण एक्सप्रेसन गर्न सक्छ । विश्वभर नै यसको व्यापकता देखिन्छ । हस्तकला, मूर्तिकलामा आबद्ध हुनेभन्दा चित्रकारितामै लाग्ने कलाकारको संख्या बढी छ । यसको क्षेत्र पनि व्यापक छ । पछिल्लो समय चित्रको बिक्री पनि बढिरहेको छ । चित्र बेचेरै लाखौं कमाउने कलाकार पनि नेपालमा छन् । मूर्तिकला र हस्तकलाका कार्यक्रम पनि भइरहन्छ । हस्तकलाबाट उत्पादित सामग्री उल्लेख्य मात्रामा विदेश निर्यात हुन्छ । पछिल्लो समय नेपाली कलाकारले बनाएका मूर्तिको माग बढ्दो छ ।

 विश्व कलाका आधारमा नेपाली कलाको स्थान कहाँ छ ?

परम्परागत चित्रकला हुन् या आधुनिक शैलीका आर्ट, विश्वका कलाकारको तुलनामा हामी पनि कम छैनांै । गुणात्मकताका दृष्टिले नेपाली कलामा परिपक्वता कमी छ । लामो समयदेखि कला साधनामा लागेका उत्कृष्ट कलाकार पनि नेपालमा छन् । आम्दानी गर्न सकिने क्षेत्रका रूपमा कला पछिल्लो समय विकास भइरहेको छ । हाम्रो कलाको इतिहास पुरानो हो तर हामीसँग अभिलेख र लेखाजोखा छैन ।

 सरकारले कस्तो भूमिका खेल्नुपर्छ ?

विकसित मुलुकमा सरकारले नै कलालाई प्रमोट गरेको देखिन्छ । पर्यटक घुम्न जाँदा त्यहाँका ग्यालरी घुम्ने, कला र संस्कृति देखाउने गरिन्छ । नेपालले विदेशीलाई तान्ने भनेकै कला, संस्कृति, अनेकन चालचलन र रीतिरिवाज नै हो । तसर्थ कलाको विकासका लागि सरकारले प्रभावकारी कदम चाल्नु आवश्यक छ । सन् २०२० लाई पर्यटन वर्षको रूपमा मनाउँदै गर्दा कला र संस्कृतिमा पनि काम गर्नुपर्छ ।

नेपाल घुम्न काठमाडौं ओर्लंदै गरेको पर्यटकले एअरपोर्टको भित्तामा पेन्टिङ हेर्न पाउने गरी प्रदर्शनीमा राख्न पहल गरिरहेका छौं । एअरपोर्टमै खुला ग्यालरीको व्यवस्था गर्न सके आन्तरिक तथा बाह्य पर्यटक कलासँग प्रत्यक्ष जोडिन पाउँथे ।

आर्ट भिलेज पनि जरुरी छ जहाँ सबै कलाकार बस्न सक्छन् । एउटा यस्तो गाउँ जहाँ गएर कलाकारले चित्र बनाउन सकून्, कलाको अन्तरक्रिया गर्न सकून्, कलाकारिताबाट उत्पादन भएका सामग्रीको किनबेच हुने व्यवस्था होस् ।


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.