मालाकोटबाट खाँडो जगाऊँ 

 मालाकोटबाट खाँडो जगाऊँ 

हिमालयरूपी दुर्गममा जन्मेकी देवी दुर्गाको शक्तिमा टिकेको हिमवत्खण्डमाथि अहिले अन्तर्राष्ट्रिय चलखेलबाट विनाशकारी संकटले गाँजेको छ । यस्तो बेलामा खाने, पिउने, मोज गर्ने, रंगीविरंगी लत्ताकपडा प्रदर्शन गर्ने र बाजागाजा बजाएर नाच्ने, गाउने र सतही आनन्द लिने होइन । यो दसैंमा हिन्दू तथा समग्र ओमकार परिवारले आफ्नो धर्म, रीतिरिवाज, भेषभूषा, भाषा, संस्कृति र समग्र सभ्यताको रक्षाका लागि नेपाली माटोबाट लोकयुद्धकै तयारी गर्न विशेष जनजागरण अभियान सञ्चालन गर्नुपर्ने आवश्यकता देखिएको छ ।

तथाकथित विश्वविजेता घोषित तैमुरलंग भन्ने आतंककारीले अटोमन साम्राज्य भनिने आजको युरोपलाई दस वर्ष क्रूरतापूर्वक लुट्यो । त्यसपछि सन् १४०० बाट दिल्लीमाथि दुई वर्ष हत्या, लुट र बलात्कारको राज्य कायम गरे । जब सन् १४०२ मा उत्तरतिर नेपाल, तिब्बत, चीन, कोरिया, जापान, अस्टेलिया लगायतका देशहरू लुट्न लम्क्यो, त्यसको प्रतिरोधको तयारी नेपालले गर्‍यो । त्यति बेला अहिलेको नेपालको पश्चिमी भूखण्ड जुम्ला साम्राज्यको रूपमा थियो ।

त्यस साम्राज्यका अधिपति थिए, महाराज बलिराज शाही । बलिराजले समरकन्दको शासक तैमुरलङ पूर्वतिर युद्ध अभियानका लम्किनासाथ उनका चरहरूले बाज भन्ने पन्छीको सहायताले त्यस मानवताको शत्रुका गतिविधि अवलोकन गरिरहेका थिए । उनले आफ्नो राज्याभिषेकसँगै युद्धको तयारी सुरु गरेका थिए । उनलाई छिमेकी तिब्बत र चीनका सम्राट्हरूले विश्वका राजाहरूका राजा ग्याल्बो पेहारको अवतार मान्थे ।
दक्षिणतिर सबैले बलिराजलाई भगवान् दत्तात्रयका अवतार मानेर सम्मान गर्थे ।

द्वापर युगको क्रूर राक्षस राजा रावणभन्दा पनि खतरानाक तार्तार लुटेरा तैमुरलंगलाई रोक्न जुम्ला साम्राज्यका अधिपति बलिराज शाहीले मात्रै सक्ने सबैको ठहर थियो । बलिराज तिब्बत, चीन, जापानलगायतका बन्धु राष्ट्रहरूको राजकीय भ्रमण गरेर जुम्ला फर्किए । उनले विख्यात दानसाँघु भन्ने त्रिवेणीमा विशाल कोटीहोम गरे । त्यहाँ युद्धको तयारीमा सम्पूर्ण हिमालय खण्डका युवाहरूलाई भेला गरेर भैलो र द्यौसी खेल्दै आआफ्नो क्षेत्रमा गएर युद्धका लागि लडाकुहरू, हातहतियार, रसदपानी र जनपरिचालन गर्न खटाए । त्यसैले आज पनि हामी त्यसै आएका होइनौं, बलिराजले पठाएका... भन भन भाइ हो द्यौसिरे भनिरहेका हुन्छौं ।
बलिराजका बाबु महाराज उत्तिमराज शाहीलाई साउदीहरूले दुई लाख हिन्दू जनताका साथ उनको राज्य रावलपिण्डीमा मारेका थिए । युद्ध सुरु हुनु केही महिनाअघि बलिराजका दाइ अभयराज र रानी (आमा)लाई काराकोरमको भयावह हिमशृंखलाको मार्गबाट कैलाश पश्चिमको ज्ञानिमा मण्डीमा पठाइएको थियो ।

रानीपछि साउदीहरूबाट बच्न आफ्नो माइती ह्यात्से (सिँजा) नगएर राराको उत्तरतिरको पाखोमा लुकेर बसिन्, जहाँ जेठा राजकुमार अभयराज हुर्के र त्यहीँ कान्छा बलिराजको जन्म भयो । पालवंशी शाही राजाका सन्तती बलिराज जन्मेको र बसेको गाउँलाई कल्याल बसेको हुनाले कालै भनिन्छ ।

हाल मुगु जिल्लामा पर्ने कालै गाउँमा जन्मेका बलिराज आफ्ना मामा तथा सिँजा साम्राज्यका अन्तिम महाराज मोती मल्ल बझाङको बादेपीपलमा मारिएपछि उक्त साम्राज्यका गद्दिनसीन उत्तराधिकारी बनेका हुन् ।

बलिराजका जेठा दाइ अभयराजले बाजको खेती रोजेपछि बलिराजले राज्य पाए । यिनले सिँजा लामाथाडालाई श्रापित मानेर राज्य तिलानदीको किनारमा रहेको जुम्ला उपत्यकाको स्वर्णग्राममा राजधानी बनाएका थिए । त्यहीँबाट बलिराजले सन् १४०२ मा दिल्लीलाई दुई वर्ष बुटले कुल्चेर लाखौं मान्छे मारेर अर्बौं लुटेर उत्तरतिर युद्ध गर्दै हिँडेको तैमुरलंग युद्धपिपासुलाई पराजित गर्न लडाइँ परिचालन गरे । उनले पहिलो आक्रमण गर्ने समूहको नायक आफ्ना युवराज बत्सराज शाहीलाई बनाए ।

बत्सराज नेतृत्वको समूहसँग तैमुरलंगको भेट जुम्ला साम्राज्यको तत्कालीन पश्चिम दक्षिण सीमा हरिद्वारमा भयो । मैदानबाट आइरहेको तैमुरलंगको सेनामाथि जब पहाडबाट अचानक ढुंगामुढा बर्सियो, शत्रुहरू भागाभाग गरिरहेका बेला युवराज बत्सराज शाहीले तैमुरलंगलाई लखेट्ने मौका पाए । तैमुरलंग पश्चिमतिर भाग्यो । झन्डै तीन कोश पर देहरादुन नजिकको मोहनदर्रामा विश्वविजेता भनिएको तैमुरको टाउकोलाई वत्सराजको भुजेलीले गिँड्यो । बत्सराजको यस विजयबाट विश्वमाथि जुम्ला अर्थात् नेपालको अधीनता कायम भयो ।

जुम्ला साम्राज्यका अधिपति बलिराज शाही विश्वका पाँचै महाद्वीपका मालिक बने । श्री ५ महाराजाधिराज भनिए । यसैबाट नेपाल आज पनि विश्वव्यापी अधीनता भएको देश मानिन्छ । आज बेलायतकी महारानी झन्डै २८० देशकी रानी मानिन्छन् । हिन्दुस्तान, क्यानडा, अस्ट्रेलिया आदि देश बेलायतको अधीनतामा छन् ।

बेलायत सन् १६४९ मा गणतन्त्र घोषणा गरियो । तर, १६६० मा राजतन्त्र फिर्ता गरियो । किनकि राजाबिना विश्वव्यापी अधीनता कायम गर्न सकिन्न थियो । मैले नेपाल हिन्दूस्तान र युनाइटेड अरब एमिरेट्समा आयोजित विभिन्न सभामा नेपालमा गणतन्त्र होइन राजतन्त्र चाहिन्छ भनी बोल्दै आएको छु । म साम्यवादी विचार मान्ने गणतन्त्रवादी सोचको व्यक्ति भए पनि मेरो सोचविचार र पार्टीभन्दा ठूलो राष्ट्र हो ।

राष्ट्रको अन्तर्राष्ट्रिय प्रभावको गरिमालाई हटाउने कामको समर्थन गर्न सकिन्न । पुर्खाको रगत र बलिदानबाट नेपालले विश्वव्यापी अधीनता कायम गरेको हो ।

आज बेलायतको युनियन ज्याक भनिने झन्डा र नेपालको सूर्यचन्द्रअंकित तीनकुने झन्डा बराबर फहराउँछन् । हिन्दूस्तानलगायत कमनवेल्थ भनिने देशहरूका झन्डा त्यसभन्दा तल हुन्छन् । कुनै देश सार्वभौमसत्ता सम्पन्न मात्र हुन्छन् तर नेपाल र बेलायत सार्वभौमसत्ता सम्पन्न देशमात्र होइनन्, विश्वव्यापी अधीनता (सुजेरेन) भएका राष्ट्र हुन् ।

नेपालमा राजतन्त्र हटाउने हो भने यो देश अन्तर्राष्ट्रिय मान्यताअनुसार हिन्दूस्तान, पाकिस्तान, क्यानडाजस्तै सार्वभौम देशमात्र बन्छ । बेलायतमा ११ वर्षमै चेत खुलेको थियो । नेपालमा अब एकदुई वर्षमा चेत खुल्यो भने सूर्यवंशी हिन्दूसम्राट्को विश्वव्यापी अधीनता भएको महाशक्ति राष्ट्रसरहको स्थान प्राप्त गर्नेछ ।

ब्रह्माण्डका एक हजार आठ तारा, ग्रहका अधिपति देवादिदेव महादेव पनि नेपालकै हुन् । उनले आफ्नो राज्य खसबहादुरलाई दिए, जसको नाम देवराज इन्द्र राखे । स्वर्गका राजा इन्द्र र पृथ्वीका राजा मष्टो भन्ने उखानै छ । मष्टो नेपालका हुन् र उनी विश्वका अधिपति हुन् । देवताबाट विश्वको राज्य मानवमा आयो ।

प्रथम मानव शासक तथा सप्तदीपका अधिपति महाराज मनु नेपालकै मान्म भन्ने ठाउँबाट विश्वमा राज्य गर्थे । त्यहाँको खाँडाचक्रमा रहेको चौके ढुंगामा बसेर उनले विश्वको पहिलो संविधान मनुस्मृति संसारलाई दिए । मनु कर्णाली नदीको किनारमा जन्मेका थिए । कर्णाली नदीको वैदिक नाम सिन्धु थियो । त्यसैबाट हिन्दू, इन्दू, सिन्ताओ, सिन्तो आदि धर्म बने । यही पूर्वीय सभ्यताको आदि स्वरूप हो ।

आज मनु सूर्यवंशी मानिन्छन् । वैदिक कालमा सिन्धु भनिने कर्णालीलाई घाग्रा र पछि सर्जु वा सूर्य नदी भनियो । यस नदी किनारका बासिन्दा सूर्यवंशी भनिए । उनीहरूले अपनाएको सूर्य पूजक परम्परा एसिया अफ्रिकामात्र होइन सम्पूर्ण युरोप र अमेरिकामा विस्तार भयो ।

 

मनुदेखि आजसम्मका नेपालका राजाहरू सूर्यवंशी नै हुने गर्छन् । नेपालको अन्तर्राष्ट्रिय दायित्व र प्रभाव कायम राख्नका लागि राजतन्त्र हटाउने निर्णय नेपाली जनताले गर्न मिल्दैन । नेपाल देश नै पृथ्वीको नक्साबाट हटाउने चालबाजी होइन भने राजतन्त्र अविलम्ब पुनर्बहाल गर्नैपर्छ ।

यसपालि दुर्गापूजा अथवा विजया दशमीले त्यति बेलामात्रै पूर्णता प्राप्त गर्नेछ, जतिबेला हामीले नेपालमा राजतन्त्र पुनर्बहाली गर्नेछौं । मष्टो परम्पराअनुसार इन्द्रका छोरा जयन्त नै मष्टोदेवता हुन् । उनकी १६ बहिनी दुर्गा मानिन्छन् । दुर्गाले भाइ मष्टोलाई पृथ्वीको राज्य प्रदान गरेको र राक्षसहरूबाट बचाएको उपलक्ष्यमा नै विजया दशमी मनाइन्छ ।

काठमाडौंमा कुमारी अर्थात् दुर्गाले आफ्नो राज्य जुजुहरूलाई दिएको मानिन्छ । हाम्रा धर्मसंस्कारहरूमा पृथ्वीपति मष्टो कुलायन वा राजाको सम्मानबिना कुनै पूजा सम्पन्न हुन सक्दैन । भोटमा मण्डलाका अधिपति ग्याल्वो पेहारलाई भाग नलगाए पूजा पूर्ण मानिन्न ।

स्यामुयल हटिङ्टन र फ्रान्सिस फुकियामाजस्ता विद्वान्हरूले विश्वको वर्तमान द्वन्द्व सभ्यताको लडाइँको रूपमा प्रस्तुत गरेका छन् । प्रेतको पूजा गर्नेहरू र देवता मान्नेहरूबीच जीवनमरणको संघर्ष सुरु भएको कुरा महामहिम चिनियाँ राष्ट्रपति सिजिङ पिङले समेत बोल्दै आजको लडाइँ ण्सभ्यताका बीच भएको मान्दै अब पूर्वले पश्चिममाथि विजय प्राप्त गर्ने सार्वजनिक उद्घोष गरेका छन् ।


पश्चिमाहरूको प्रोजेक्ट ‘जोसुवा टु’को डलर खाएर नेपाललाई धर्मनिरपेक्ष बनाउँदै हाम्रो मौलिक सभ्यता र संस्कृति मासी जगत् ज्येष्ठ हिन्दू सिन्ताओ सिन्तो धर्म संस्कृतिलाई ध्वंश गर्न खोज्नेहरूविरुद्ध फेरि तैमुरलंगका प्रेतहरू सफाया गर्न दुर्गा र मष्टो जगाउनुपर्छ ।

पश्चिमाहरूको प्रोजेक्ट ‘जोसुवा टु’को डलर खाएर नेपाललाई धर्मनिरपेक्ष बनाउँदै हाम्रो मौलिक सभ्यता, संस्कृति मास्ने र जगत् ज्येष्ठ हिन्दू सिन्ताओ सिन्तो धर्म संस्कृतिलाई ध्वंश गर्न खोज्नेहरूविरुद्ध, फेरि तैमुरलंगका प्रेतहरू सफाया गर्न दुर्गा र मष्टो जगाउनुपर्छ । अन्यथा हामीले भावी सन्ततीलाई नेपाली माटोको लालपुर्जा दिन सक्नेछैनौं । देशभित्रै शरणार्थी भएर परचक्रीहरूको दास हुन जानेछौं ।

त्यस्तो अवस्था नआएको र पुर्खाले स्वाधीन राखेको पवित्र माटोलाई बचाउन यसपटक खुँडा, खुकुरी, तरबार, भुजेली चम्काउन सकौं । कमाराहरूको राज्यले बन्द गरेको महादेवको दरबार मौलकोटबाट खाँडो जगाएर राष्ट्रको आत्मालाई ज्वाज्वल्यमान पारौं !


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.