प्रचण्ड–बाबुराम : किन मिल्ने ?

 प्रचण्ड–बाबुराम : किन मिल्ने ?

विचार, सिद्धान्त, मूल्य–मान्यता नेपाली राजनीतिका लागि अब टाढाका विषय हुँदै गएका छन् । राजनीति केही सीमित नेताहरूको लहड र स्वार्थको घेरोमा सीमित छ । शक्ति र सत्ता प्राप्तिलाई नै अन्तिम र एक मात्र उपलब्धि ठान्ने प्रवृत्ति बढ्दो छ । सत्तामा टिक्न जस्तोसुकै सम्झौता र सौदावाजी गर्न नेताहरू तम्तयार देखिन्छन् ।

सबैभन्दा उदेकलाग्दो कुरा, यिनीहरू बोली फेरिरहन्छन्, विचार बदली रहन्छन् । नेपाली राजनीतिलाई प्रभावित पार्ने शक्तिकेन्द्रहरूका हावा जता बग्छन्, यिनका बोली र व्यवहार उतै बहकिन्छन् । प्रधानमन्त्री पुष्पकमल दाहाल उसै पनि बहकिने नेतामध्येमा पर्छन् । हालै एउटा कार्यक्रममा पूर्व प्रधानमन्त्री डा. बाबुराम भट्टराईसँग सहकार्य गरेर बढ्ने अवस्था आएको उनको अभिव्यक्तिलाई लिएर अहिले टिकाटिप्पणी हुन थालेको छ ।

भट्टराइले पनि ऐतिहासिक उपलब्धि रक्षार्थ एकै ठाउँमा आउन सक्ने आसय व्यक्त गरेपछि प्रश्नहरू उठ्न थालेका छन् । आखिर दाहाल–भट्टराई एकै ठाउँमा आउनुपर्ने के त्यस्तो राजनीतिक अवस्था आयो ? विचार, सिद्धान्त, व्यवहार केही पनि नमिल्ने दाबी गर्दै नयाँ सोच र शैलीमा अघि बढ्ने प्रण गरेर डेढ वर्ष अघि मात्रै माओवादीबाट बेग्लिएका भट्टराई पुनः एकै ठाउँमा आउन प्रेरित गर्ने रसायन के हो ? प्रश्न उठ्नु स्वाभाविक हो ।

राजनीतिक रूपमा एक ठाउँमा आउन दलहरूबीचको सैद्धान्तिक, वैचारिक आधार एक हुनुपर्छ । हुन त नेपालमा कम्युनिस्टहरूले विचारको संघर्ष हुन्छ भन्दै एउटै पार्टीमा फरक–फरक धारको अभ्यास नगरेका होइनन् । तर त्यसले पार्टीमा गुटबन्दी बढाउने, अस्वस्थ प्रतिस्पर्धा विकास गर्ने र अन्ततः पार्टी विभाजन हुने गरेका अनेकौ दृष्टान्त हामीले देखेभोगेकै छौँ ।

दाहाल–भट्टराईबीचको विभाजन पनि विचार, व्यवहार, कार्यशैली, प्रतिष्ठाको लडाइँ आदि कारणबाट भएको थियो । अझ भट्टराईले त जुन सैद्धान्तिक धरातलमा उभिएर माओवादी पार्टी निर्माण गरेका थिए, त्यसलाई समयानुकुल रुपान्तरित गर्नुपर्ने भन्दै दाहालसँग मात्रै होइन, सिंगो माओवादीसँग नाता तोडेका थिए ।

उनले राजनीतिक आन्दोलन र संघर्षको चरण सकिएकाले माक्र्सवादको प्रयोग नयाँ ढंगबाट गर्नुपर्ने तर्क गर्दै समृद्धिको मुद्दा अघि सारेका थिए । यता दाहालले डा. भट्टराईमा विचलन आएको भनेर आलोचना गरेका थिए । फरक दृष्टिकोणसहित बेग्लै राजनीतिक दल खोलेका भट्टराई र दाहाल अहिले कसरी एक अर्काका परिपुरक हुनसक्छन् ?

केही महिनाअघि एकले अर्कोलाई आलोचना गरेर नथाक्ने यी दुई नेताबीच अहिले किन सहकार्यको भाव पलायो ? के राजनीतिक रूपमा एक हुन सैद्धान्तिक, वैचारिक एकता हुनु पर्दैन ? के कारण भट्टराई संविधान जारी गरेर त्यसको खुसीयालीमा सरिकसमेत नभई बेग्लिएका थिए र अहिले के त्यस्तो अवस्था आयो जसले एकै ठाउँमा आउन सकिने सोँच पलायो ?

जबसम्म विभाजनको औचित्य स्थापित हुँदैन, तबसम्म यी दुई नेताबीच सहकार्य हुनसक्ने आधार निर्माण भएको मान्न सकिदैन । हुन त नेपाली नेताहरू आज एउटा भाषण गर्छन् र भोलि त्यसको खण्डन गर्न रत्तिभर हच्किदैनन् । र, दाहालले सहकार्य गर्ने भनेपनि यसले कुनै परिपक्व आधार निर्माण गरिसकेको छैन । दुवै नेताले सम्भाव्यता व्यक्त गरेका हुन् ।

यसैलाई आधार मानेर दुई नेताबीच एकता हुने भयो भन्ने निक्र्यौल निकाल्न सायद मिल्दैन । तर, जसरी हचुवाका भरमा पार्टी छाड्ने अनि कमजोर भएको महसुस हुने वित्तिकै पुन एक हुने जुन प्रवृत्ति नेपाली पार्टीहरूमा छ, त्यसमा चाहिँ प्रश्न हुनुपर्छ । कम्तीमा पार्टी, जनस्तरबाट प्रश्न उठ्नु जरुरी छ । दाहाल, भट्टराईले ऐतिहासिक उपलब्धि रक्षाका लागि एक हुनुपर्ने तर्क गरेका छन् ।

तर, जुनबेला उनी पार्टी छोड्दै थिए, के त्यो बेला ऐतिहासिक उपलब्धि रक्षा गर्ने दायित्व उनले बिर्सेका थिए ? निश्चय पनि लोकतन्त्रमा दलहरू बलियो हुनुपर्छ, नेताहरूबीच लोकतन्त्रको विकासका लागि एकता सहकार्य आवश्यक छ तर यस्ता एकताका पछाडिको प्रस्ट आधार हुनुपर्छ । कसैको स्वार्थ र पुठमा गरिने एकता दिगो हुँदैन । एकता दिगो, परिणाममुखी हुन नेताहरूले त्यसको वैचारिक आधार तय गर्न सक्नुपर्छ ।


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.