छुराआतंक

छुराआतंक

२०१५-१६ सालको कुरा हो, पत्ती (ब्लेड) को जन्म भएको थिएन । जन्म भइसकेको थियो कि कुन्नि ? तर, हाम्रो गाउँमा पुगेको थिएन । समाज त अहिले पत्यारै नलाग्ने हिसाबले बदलिइसकेको छ ! सम्झँदा अनौठो लाग्छ । दमार्इं, सार्की, कामी र नाउ बालीमा राख्ने चलन पो थियो त । के हो बालीमा राख्ने भनेको ?

bhubanhari-sigdelबालीमा राख्ने भनेको कुत (तिरो, बाली) ठेकेर काम गराउने हो । दमाईको लागि धान, गहुँ, पर्वविशेषमा सिदा (दसैं, तिहार, तीज, माघे र साउने संक्रान्ति), बिहे र बर्तुनको छुट्टै भाग, सगुन, जामा पगरी, धोती चोलो दिने सर्त हुन्थ्यो ।

दसैंको लागि चिउरा, चामल र खसीको पुच्छर दमार्इंको भाग दिनुपथ्र्यो । त्यस्तै कामीको लागि खसीको गर्दन र तोकिएको कुत दिनुपथ्र्यो । नाउको लागि तोकिएको कुत र खसीको सपेटो पनि दिनुपथ्र्यो रे ! तर मैले त नाउले कुतमात्रै लगेको देखेँ । सपेटाको चलन हटिसकेको थियो कि ! त्यस्तै सार्कीको लागि कुत ठेकिएको हुन्थ्यो । यसका अतिरिक्त बेलाबेलामा भित्रिने अन्नबाली, तिहुन तरकारी पनि उठाउन आउँथे । त्यसैले होला समाजमा उखानै प्रचलनमा थियोँ दमार्इं, कामीलाई बोलायो नुनतेलकै खति !

यसरी तोकिएका खान्कीअनुसार तिनले गर्ने काम पनि तय थिए । जस्तै : दमार्इं-बिहे, बर्तुनका साइतमा आँगनमा आएर सहनाई वा टेम्को बजाउने, परिवारका सबै सदस्यका नयाँ लुगा सिउने, पुराना मर्मत गर्ने ।
कामीँ खन्ने, खोस्रने, काट्ने भाँडाकुँडा, हातहतियारको मर्मत र अर्जाप्ने, पाइन राख्ने, सान लगाउने, नयाँ भाँडाकुँडा बनाउने (फलाम भने बिष्टले किनेर दिनुपथ्र्यो) ।
सार्कीँ तोकिएअनुसार वर्षमा (एक-दुई जोरसम्म) नयाँ जुत्ता सिएर दिने । फाटेका, पुराना जुत्ता टालटुल र मर्मत गर्ने ।

नाउ हात गोडाका नङ काट्ने, दाह्री, कपाल खौरने ।यसरी कमाउका काम गराइन्थ्यो । काम गराउने पक्षलाई दमाईं, कामी र सार्कीले बिस्ट भन्थे । भेटमा नमस्ते, सलामको सट्टा जदौ ! भनेर आफ्नो निधारमा हात पुर्‍याउँथे, तर नाउले जदौ गर्दैनथ्यो । बिस्टको सट्टा जजमान भन्थ्यो । यस्तै गरी नेवारवर्गले पनि आफ्ना संस्कारवश कसाई, कुसुले, दमाईं, कामी र नाउलाई पनि बाली तिरेर राख्ने चलन थियो ।

यी कुरा किन उठाइयो भने त्योबेला मानिसका दैनिकी पनि आत्मनिर्भर थिएन । अँ त ! पत्तीको जन्मै भएको थिएन । बर्तुन गरेपछि बखत-बखतमा टुपी छोडेर कपाल खौरिनु पथ्र्याे । बखत-बखत भनेको कस्तो ? श्राद्ध गर्ने कर्ता भएमा श्राद्धको अघिल्लो दिन (हविष्य बसेको दिन) दाह्री, जुँगा र कपाल खौरनु पथ्र्यो । श्राद्ध नगर्ने, तर कर्म चलेका अरू पुरुष जातिले बेलाबेलामा कपाल खौरिन्थे, दाह्रीजुँगा काट्थेँ आफ्नो इच्छाअनुसार । तर, मुण्डन गर्नुपर्ने अनिवार्य दिन र अवस्था पनि हुन्थेँ जनैंपूर्णिमा, गैडुपूजा, छोरीको कन्यादान गर्दा र जुठो बार्नुपर्ने आफन्त मरेका बेलामा । यी अवस्थामा नाउलाई घरमै बोलाइन्थ्यो-पहिलेपहिले । नाउको जनसंख्या कम भएर होला उसलाई भ्याइनभ्याई हुन थाल्यो । त्यसपछि भने घरमा नाउ नआउने भयो । रुण्डनमुण्डन गर्नुपर्नेले नाउकै घरमा जानुपर्ने भयो ।

अनेकौं आतंकको सामना गर्दै आएको छु जीवनमा । त्यस्तै आतंकमध्ये छुराआतंक पनि स्मृतिमा बसिरहेको छ-ढुंगाको अक्षर भएर।

हाम्रो पनि नाउ थियो । उसलाई सुकुचा भन्थे । थानकोट गाउँको माझमा उसको घर थियो । मेरो बर्तुन गरेपछि बाको पछि लागेर म पनि सुकु दाइको घरमा गएको छु । असाध्यै भीड हुन्थ्यो । कपाल खौरने पालो कुरेर बस्नुपर्ने । कुनै बंगाली काट्न पनि लगाउँथे । पर्व विशेष नपरेका बेलामा भने हाम्रा बाले पनि बंगाली काट्न लगाउनुहुन्थ्यो । कपाल त छँदै थिएन भने पनि हुनेँ कानका जरबुटा र गर्दनको भुँडीखोप्री वरपर फुलेको घेरोमात्रै थियो । यस्तो भीड भएको बेलामा सुकु दाइ र उनकी श्रीमतीले पनि मुण्डन गरिदिन्थे । सुकु दाइलाई बिसन्चो भएको बेला र बाहिरफेर निस्केका बेला उनकी श्रीमतीले नै खौरने काम गर्थिन् । खौरने साधन भने छुरा नै हो, पत्तीको चलनै थिएन । निकैपछि, २०१८, १९ सालतिर बल्ल पत्ती देखियोँ भारत ब्लेट, मूल्य १० पैसा । ब्लेड भएर के गर्नु ? मिसिन थिएन ।

सुरुमा बुधे लामाले अक्कल झिक्योँ निगालाको टुक्रालाई आधा जति चिर्ने, त्यसमा पत्ती छिराउने र धागाले टम्म कस्ने, भएन त मेसिन ? यसरी बुधेले कपाल खौरिन थालेपछि मात्रै मुण्डनको क्षेत्रमा क्रान्तिकारी परिवर्तन आयो । त्यसपूर्वका कुरा अत्यतै दु:खदायी छन् । मेरा पीडालाई कृपया महसुस गरिदिनोस् ! नहाँस्नोस् !
जनैपूर्णिमाको हप्ता सुरु भएपछि ठूलाबडाहरू कपाल खौरिन थाल्थे । कुन्नि कताकताबाट खौरेर आउँथे । समस्या मजस्ता सात-आठ वर्षका बच्चालाई पथ्र्यो । नाउको घरमा एक्लै-दोक्लै जान डर पनि लाग्थ्यो । साथी मिलेरै गए पनि यस्ता पर्वअघि त पालो कुर्दा दिनै बित्ने । त्यो पिरले होला नाउको घरमा सितिमिति गइन्नथ्यो । यता कपाल खौरने समस्याले मन पाक्दापाक्दै पूर्णिमाको अघिल्लो दिन भइसक्थ्यो । अनि आमाहरू कराइहाल्नेँ 'ए ! भोलि जनै लाउने दिन भइसक्यो । कपाल खौरिनु पर्दैन ? '

'कहाँ जानु खै ? नाउको घरमा जान सकिन्न । भीड त्यस्तो हुन्छ ? '
'किन थानकोटसम्म जानु ? जा दिवाकरका बाले खौरिदिन्छन् । उनीसँग छुरा छ । जा जा अहिले घरै होलान्।'
म दिवाकरका बा (टंकनाथ काका) को घरतिर दगुर्छु । उनी घरमा हुँदैनन् । म लोब्रेकान लगाएर घरै फर्किन्छु । आमोईको प्रश्न आइहाल्छ, 'ए खोइ त ? तँ ता त्यसै आइस्, काका घरमा छैनन् कि कसो ? '
'अँ, हुनुहुन्न रे, काकीले भन्या ।'
'कहाँ गएछन् त ? सोधिनस् ? '
'अहँ ।'
'कस्तो केटो होला । सोध्नु पर्दैन त ? जा उनकै पिँडीमा गएर बसिराख् ! खाना खाने बेला भो । आएपछि खौरिदिन्छन् ।'

म फेरि टंकनाथ काकाको पिँडीमा पुग्छु र थ्याच्च बस्छु । गर्मी सुरु भएपछि मेरो कपाल खौरिएको थियो-चैततिर । अब चार-पाँच महिनाको जगल्टो बनेको थियो त्यो कपाल । बेलाबेलामा जुम्रा रुगरुगाउने भन्या । लिसो पनि जमेको हुनुपथ्र्यो । चायाँ बुरबुर झथ्र्यो । फेरि मेरो कपाल पनि कपालै थियोँ अति कडा । ठूलाबडाले त भन्थे पनि, 'छ्या ! यसको कपाल हो कि थाकलको जरा हो ? '
निकैबेर कुर्नुपर्‍यो काकालाई । बल्ल आए । उनलाई आँगनमा देख्नासाथ म कराइहालेँ, 'काका ! काका ! कपाल खौरन आएको म ता ।'
'हुन्छ, हुन्छ, म भात खान्छु । तँ कोलाधारोमा गएर माटोले बेसरी नुहा ! अनि राम्रोसँग पखालेर आइज है त !' काकाले भने । म कोलाधारोतिर कुदेँ । वर्षामा त्यहाँ मूल फुट्थ्यो र त्यसैलाई धारो हालिने गरिन्थ्यो । मूल पनि ठूलैँ गटट ।

म नुहाएर काकाको घरमा फर्केँ । काका आँगनको ढुंगामा छुरा उध्याउँदै थिए । म आएको देखेर भने, 'ल आइज यो ढुंगामा बस् ! कपाल सुक्यो भने दुख्छ बाबै ।'
म ढुंगामा टुसुक्क बसेँ । काकाले सजिलैसित कपाल खौरिदिए । बेसै भो । मैले टुपीतिर छामेँ, 'सकियो काका? ''ल जा ! सकियो ।' काकाले भने ।

म गर्दनतिरका कपाल झार्दै घरतिर कुदेँ । राम्रोसँग हातमुख धोएर खाना खान भान्छामा गएँ । बा खाना खाइसकेर उठ्तै हुनुहुन्थ्यो । सोध्नुभोँ 'कहाँ गएर खौरिस् हँ कपाल ? ए जरबुटानिर ता बुच्कै छ त ।'
'यी टंकनाथ उटुङया मान्छे छन् । के गरेको होला यस्तो ? खाना खाएर जा ! हेर बुच्कै पो राखिदिएछन् । दुईवटा टुपी बनाएका होलान् । के भन्नु र ? ' म नबोल्दै आमोईले भन्नुभएको कुरा हो यो । म खाना खान थालेँ । बर्तुन गरेपछि खाना खान औसनी हाल्नुपर्ने । औसनी हालेर खाना खाइसकेपछि मात्रै बोल्न मिल्थ्यो, त्यो पनि पानी अचाएर । नत्र बोल्नै नपाइने कानुन सुनाएका थिए पण्डितबालेँ बर्तुनको काम सकेर देशान्तर सुनाउँदा ।

मैले छिटै खाएर उठेँ । चुठेँ । हात कानको जरबुटातिर पुग्यो । त्यहाँ अर्को टुपी भेटेँ मैले । धोतीले नै हातमुख पुछ्दै म टंकनाथ काकाको घरमा पुगेँ । उनी त गाई फोएर गोठाला गइसकेछन् । हे प्रभु ! म त्यही धोतीको भरमा साउने पोखरीमा पुगेँ । म त्यसरी कुदेको देखेर दौंतरीहरू म नजिकै आएर मलाई घेरेँ 'के भो ? के भो ? ' सबैको जिज्ञासा थियो ।

'काकाले कपाल खौरिदिए बिहान, तर यी बुच्कै छोडिदिएछन् भन्या !' मैले एकै सासमा भनेँ । अनि त मेरा दुईतिरका टुपी तान्दै हा हा गरेर हाँस्न थाले । यसलाई मैले ठूलो बेइज्जत सम्झेँ । म थचक्कै भुइँमा बसेर सुँक्कसुँक्क रुन थालेछु । कसैले भन्यो, 'काका त उता रातोमाटे डाँडामा छन् ।' म जर्‍याकजुरुक उठेर रातोमाटे डाँडातिर कुदेँ । मेरा दौंतरी पनि कुदे मेरा पछिपछि । तिनका लागि रमिता थियो, मेरा लागि मर्का ।
म पुगेँ काकाका अगाडि । अनि भनेँ, 'किन राखिदिएको यो कपाल ? छिटो काटिदिनोस् !' मेरा आँखा पिलपिल थिए, तर टंकनाथ काकाले हाँस्दै भने, 'बुच्को छाडेको होइन होला, काटेको कपाल टाँसिएको होला । तानेर हेर त ए ठिटा हो !'

त्यसपछि आफ्नै दौंतरीले 'खै खै' भन्दै बुच्को लुछ्न थाले । म हातले छेकेर क्वाँ क्वाँ रुन थालेँ । अनिमात्र काकालाई दया लागेछ क्यारे, भन, 'जा घरमा गएर बाख्रा फोएर यतै लिएर आइज । म छुरा ल्याएर काटिदिउँला । भो नतान ए छौंडा हो ! टाँसिएको होइन रहेछ, काट्नै छुटेको रहेछ ।' म आफ्नो घरतिर गएँ । बजियाहरूले बुच्को लुछेका हुनाले जरबुटो भतभती पोल्न थाल्यो । मैले लुगा फेरेँ । टोपी ढल्काएर हुन सकेसम्म बुच्कोलाई छोप्न खोज्थेँ।

मैले आफ्ना बाख्रा फोएर चरनमा लगेपछि म काकाको चाकरीमा उपस्थित भएँ । मलाई देख्नेबित्तिकै काकाले भनेँ 'ए, तँ आइस् । मेरो गाई पनि हेर है ! म घरमा गएर छुरा ल्याउँछु ।' मैले नाइँनास्ति गर्ने कुरै होइन । उनको गाईसमेत हेर्न स्वीकार गरेँ । उनी घरतिर गए । निकै समय बित्यो फर्केर आएनन् । मेरो दिमागमा सिंगै समुद्र पसेर हल्लिन थाल्योँ 'उनी आएनन् भने के गर्ने ? काटिदिने भए ता छिटै आउनुपर्ने हो ।' मन भतभती पोल्न थाल्यो । छटपटी भयो । बंगारा बजेर आउने । हुँक्कहुँक्क रुनमात्रै आइरहने । नाकबाट सिँगान बगेको बग्यै थियो । साथीहरूसँग खेल्न जान पनि मनले मानेन । आफ्ना बाख्रा कता पुगे थाहा थिएन, तर काकाको गाईलाई बित्ताभर छोडेको थिइनँ ।

यही हलचल र उकुसमुकुसमै दिन बित्यो । मनले भने बारम्बार धिक्कार गरिरह्यो, 'किन गएँ हुँला उनको घरमा म ? बिहानभरि कुरेर बल्ल कपाल खौरियो, तर यस्तो बेइज्जत भयो । अर्कोपटक ता किजात भए यिनका घरमा कपाल खौरिन जाउँला । बरु जसरी तसरी नाउकै घरमा जान्छु नि !' यस्तै तरंगहरू खेल्दै थिए मनमा । समय अपराह्न भइसकेको थियो । जतिजति घाम ढल्दै थिए, उतिउति तुलबुली बढेर आउन थाल्यो ।
परबाट टंकनाथ काका आउँदै गरेका देखिए । अब भने आशाका मुजुरा पलाए मनमा । नजिकै आएर उनले सोधे, 'खोइ त तेरा बाख्रा ? ''खोइ कता गए कता ? मैले तपाईंको गाईलाई छोडेकै छैन । अब कपाल काटिदिनोस् ! म बाख्रा खोज्न जान्छु ।' मेरो स्वर रुन्चे थियो ।

'हेर न भन्या ! बलरामसँग गफ गर्न थालियो, छुरा त भुसुक्कै भुलिएछ । जा बाख्रा लगेर बाँधेर आइज, म पनि गाई बाँध्छु अब । घरमै काटिदिउँला ।' काकाको यस्तो प्रस्ताव आयो । म ता ह्वाँ ह्वाँ गरेर रुन थालेँ, 'हुँदै हुन्न के, पहिले मेरो कपाल काटिदिनोस् अनि मात्रै बाख्रा खोज्न जान्छु म ।'
'कस्तो लाटो रहेछ, छुरा ल्याउन बिस्र्यो भन्या !'
'नाइँ नाइँ, जानोस् छुरा लिएर आउनोस् । म गाई हेरिदिन्छु । कि लगेर बाँध्नोस् ! म पनि सँगै जान्छु ।' मैले अड्डी झिकेँ ।
'अहिल्यै कहाँ गाई बाँध्ने ? '

'जानोस् त छुरा लिएर आउनोस् । होइन भने म घरै जान्छु के ! दिनभरि गाई हेरेर बसेँ । काकाले कपाल काटिदिएनन् भनिदिन्छु बालाई ।' मैले रुँदै यी कुरा गरेँ । अनि काकाले भने, 'कस्तो घामट रहेछ यो त । ल गाई हेर ! म छुरा लिन गएँ । अबदेखि मसँग कहिल्यै नआइज कपाल काट्न ।'
'आउँदै आउन्न के ।' मैले भनेँ । उनी फेरि घरतिर गए । एकैछिनमा छुरा लिएर आए । आइतबारेको खोल्सीमा मूलको पानी बगेको थियो । मलाई त्यही खोल्सीमा बोलाए अनि भिजाएर त्यो बुच्को खरक्क खौरे । टुपीतिर हात लगेर सोधे, 'यो पनि खौरिदिऊँ ? '
'भो पर्दैन' भन्दै म दगुरेँ बाख्रा खोज्न । बाख्रा त लुङ्वाको कोदो बारीमा पसेर पो चरिरहेका भेटिए । धन्य, कसैले देखेनन् ।

यो कपाल आतंकले ग्रस्त थिएँ म । जब खौरनुपर्ने बखत आउँथ्यो मन आतंकित भइहाल्थ्योँ अब कुन कुन भुक्तमान खप्नुपर्ने होला भनेर । त्यो बेलाका कपाल खौरने मानिसको कुरा गर्दा मौली पोखरीका सन्न्यासीबा, बसन्डोलका ठूलाबाबु मात्रै गनिन्थे । नाउ र टंकनाथ काकाको कुरै नगरूँ । त्यस्तै सन्न्यासीबाको त अगाडि पर्नै डर लाग्थ्यो मलाई । उनीसँग कपाल खौरिमाग्न जाने कुरै भएन । अर्को एक जनाको नाम पनि चर्चामा आयोँ बसन्डोलकै ज्ञानबहादुर सुवेदीको दाजु लाटो । उनी लठेब्रा थिए । गाउँमा बुझ्ने नाम चाहिँ 'ज्ञान्या लाटो' नै थियो ।

टंकनाथ काकाको 'बुच्कोआतंक' पछि कपाल खौरिन म बसन्डोल पुगेँँ ठूलोबाबु कहाँ । मान्छे पनि मिज्यासिला र हात पनि ज्यादै हलुका भएकाले अब यिनै ठूलोबाबुलाई नछोड्ने अठोट मेरो थियो । मेरोमात्रै अठोट भएर के गरूँ ? हुनेहार दैव नटार ! भनेझैं भइहाल्यो ।
त्यो अर्को सालको जनैपुर्ने थियो क्यार । म ठूलोबाबुको घरमा पुगेँ, पुर्नेको अघिल्लो दिन एकाबिहानै । ठूलोबाबु घरमा रहेनछन्, लौ बित्यास पर्‍यो । अब कहाँ जाने ? तुरुन्तै दिमागले भन्यो, आ, लाटोदाइको घरमा गए भइगो नि ! त्यही तल्लो घर त हो । म तल्लो टोलमा झरेँ । उनको घर थाहा थियो मलाई । म उनको आँगनमा पुगेँ । उनी पिँडीमा बसेर डोरी बाट्दै थिए; होला दाम्लोसाम्लो क्यै । उनले तोते लठेब्रो स्वर झिकेर सोधे, 'हे काथा ! किन आइस् ? '

'कपाल खौरिन आएको, ठूलोबाबु घरमा हुनुहुँदोरहेनछ । तपाईं पनि खौरिनु हुन्छ रे भनेर आएको ।' मैले यति कुरा सक्न भ्याएकै थिइन । उनी जुरुक्क उठेर घरभित्र गए । गाग्रोबाट लोटामा पानी सारे । बाहिर आएर लोटा मलाई दिँदै भने, 'ला काथा ! आँगनमा बसेर आफ्नो कपाल भिजा । म चक्कु ल्याउँछु ।' भन्दै फेरि घरभित्र पसे । एकैछिनपछि बाहिर निस्के । उनको एउटा हातमा ठूलो चक्कु थियो । अर्को हातमा अम्खोरा ।

डोरी बाट्न छोडेर उनी त आँगनको ढुंगामा चक्कु घोट्न थाले । मैले उनले घोट्दै गरेको चक्कुतिर हेरेँ । त्यो चक्कु ध्वाँसो जमेर कालो बनेको थियो । सायद दलिनतिर घुसारिएको हुनुपथ्र्यो । उखु ताछ्ने वा सानातिना लठ्ठी खुर्कने काममा त्यो चक्कुको प्रयोग हुन सक्थ्यो । आज कपाल खौरने उद्देश्य लिएर ढुंगामा दलिँदैछ । त्यहाँ अरू मानिस पनि देखिएनन् । लाटो दाइ बढी कुरा गर्ने खालका थिएनन् । म पनि के भनेर बोलूँ उनीसित ? त्यसैले वातावरणमा चक्कु घोटेको ख्यारख्यार सुनिन्छ, अनि अज्ञात भयले मेरो मुटु ढुकढुक गर्दै थियो, त्यो सुनिन्छ मेरा कानतिर ।

निकैबेर चक्कु रगडेपछि लाटो दाइले मतिर पुलुक्क हेरेर भने, 'भिज्यो होला आइज !' मैले उनका जरखरिएका पाखुरा हेरेँ । बटारिएका पिडौंला हेरेँ । औंला फाटेका उनका गोडा हेरेँ । मलाई झन् डर लाग्यो । म उनको नजिकै गएँ । उनले भने, 'ल यै ढुंगामा बस् !' म थच्च बसेँ । लाटो दाइ अर्को ढुंगामा बसे र आफ्ना पिँडौला मेरा काखीमुनिबाट घुसारेर कम्मरमा साङ्ली पारे । म निकै डराएँछु क्यारे । बंगारा जुधेर बजेँ कटट कटट !
'नडरा काथा ! केही हुन्न । एकछिन खप् !' भन्दै उनले आफ्नो बायाँ हातले मेरो कपाल मुठ्याए, दाहिने हातको चक्कु धसेँ खररर खररर ! एक्कासि म कराएँँ 'मरेँ मरेँ ! मलाई छोड्नोस् !'

'न चल् ! छाला ताछ्ला । एकछिन् खप् ! कपाल खौरिँदा दुख्दैन त काथा ! चुप् !' फेरि खररर ! फेरि खररर । मेरो तालु सुक्यो । म कराउँदा कराउँदा थाकेँ । उनले त मलाई अजिँगरले पाठीलाई बेरेझैँ बेरेका थिए । उम्किने सम्भावनै थिएन । मेरो पिसाब चुहियो तुरुतुरु ! लँगौटी छिचोलेर दौराको फेरसमेत लफलफ भिजिसक्यो । लाटा दाइ धरी ढुंगामा चक्कु दल्छन् अनि रोइरहेको मलाई जगल्ट्याउँदै भन्छन्, 'चुप लाग् भन्या ! अब आधा हुनै लाग्यो ।'
मेरो अलापविलाप ठूलोबाबुले सुनेछन् । बिहान उठेर कता गएका थिए होलान् ! ठूलोबुबा घरमा आएपछि आइमाईहरूले 'बाहुन नानी आएका थिए' भनी पनि दिए कि ! उनी लाटो दाइको आँगनमा देखा परे । लाटालाई हपारे, 'ए छोड् ! के गरेको तैँले । मान्छे मर्छ है मर्छ । त्यसरी च्यापेर राख्ने हो । खोइ छोड् !' अझ लाटो दाइ बडबडाए, 'कपाल नखौरी कसरी छोड्नु नि ? '

'पर्दैन तैंले खौरिन । छोड् भो !' भन्दै उनले मलाई छुटाए । होइन भने त मेरो सासै रोकिन्थ्यो कि क्या । ठूलोबाबुले उठाउँदै भने, 'हेर बिचराको त दौरासमेत भिजिसकेछ । ल यता आउनोस् !' भन्दै आफ्नो आँगनमा लगेर बाँकी कपाल त खौरेर पठाइदिए, तर मेरो तालु भने चर्चरी चर्केर आयो । दुवै कन्चट मिलिकमिलिक गरेर बल्न थाले । टाउकोमा टोपीले छुँदा पनि दुख्न थाल्यो । म घरमा पुगेँ । आमाले सोध्नुभो, 'किन के भो ? मुख ता रातो न रातो छ, खोइ ? ' उहाँले निधारमा हात राख्नुभो, 'लौ न नि यसलाई त उत्निखेरै हनहन्ती ज्वरो पो आयो त । कि कालीबांगेले भेट्यो ? पहेँला अछेता पो फाल्नुपर्छ कि !'

'होइन आमा ! मलाई लाटो दाइले भेट्यो । ज्ञान्या लाटोले कपाल खौरिन लाग्दा म झन्डै मरेको । धन्य ठूलोबाबु आएर मलाई उम्काइदिनुभो ।' मैले यत्ति भनेँ ।
'हत् ! त्यो लाटाको घरमा जान नहुने । भै गो जा, सुत् एकछिन !'
आमाले त एकछिन भन्नुभएको थियो । म त निस्लाम भएर तीन दिन पो ढलेछु ज्वरोले गर्दा ।
अनेकौं आतंकको सामना गर्दै आएको छु जीवनमा । त्यस्तै आतंकमध्ये छुराआतंक पनि स्मृतिमा बसिरहेको छ-ढुंगाको अक्षर भएर ।


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.