यो भनाइ, त्यो गराइ

यो भनाइ, त्यो गराइ

हामीहरू सबैजसोको हातमा मोबाइल छ तर मोबाइल र त्यसको कुनै पनि पार्टपुर्जा हामी कहाँ बन्दैन । तिनलाई आयात गर्नुपर्छ र गर्छौं । दुई÷चार वर्ष नयाँ र महँगो मोबाइल किन्नुपर्छ र किन्छौं ।

धेरैजसोको मोटरसाइकल वा गाडी छ, सडकमा धेरै गुडेको देखिन्छ तर मोटरसाइकल वा गाडी कुनैको पनि पार्टपुर्जाहरू हामी कहाँ बन्दैन । तिनलाई चाहिने पेट्रोल बाहिरबाट आयात गर्नुपर्छ । ओली सरकारको पालामा हामीले कति दु:ख भोग्नुपर्‍यो जब भारतले हामीलाई पेट्रोलको नाकाबन्दी गर्‍यो । मुलुकको दीर्घकालीन हित र स्वावलम्बी चरित्र हाम्रो एजेन्डा बन्न सकेको छैन ।

dhauvadelधेरैजसोले किनिराखेको डेस्कटप काम नलाग्ने भई ल्यापटप किन्छन् तर हामी बिग्रेको बनाउन सक्दैनौं । नयाँनयाँ महँगो ल्यापटप आयात गर्छौं र किन्छौं । धेरैजसोले अनेक प्रकारका विद्युतीय सामान प्रयोग गर्छन् तर कुनै पनि त्यस्ता सामान हामी कहाँ बन्दैन । सबैजसो बाहिरबाट आयात गरिन्छ । सीपबिनाको प्रविधिले परनिर्भरितालाई नै प्रोत्साहित गर्दोरहेछ ।

अचेल हामीले लगाउने नयाँनयाँ चम्किला लुगा, खानेकुरा, तरकारीदेखि दाल, चामल र मीठामीठा पौष्टिक खाद्यान्न सबै हामीले आयात गर्छौं । कृषि प्रधान भनिने देशका लागि योभन्दा ठूलो अक्षमता अर्को के होला र ? हामीहरू अनेकौं विलासीका सामान प्रयोग गर्दछौं तर ती सबै आयात गर्नुपर्दछ । हामीकहाँ बन्दैनन् । देशमा ठूलाठूला राम्राराम्रा घरहरू बन्दैछन् तर ती सबैको लागि चाहिने कच्चापदार्थहरू, श्रम, सीप, आदि बाहिरबाट ल्याउनुपर्छ, ल्याइन्छ ।

मेरो लामो प्राज्ञिक अनुभवमा यी प्रश्नको जवाफ पाउन या बुझ्न सकिनँ । हामीले खोजेको कस्तो हो ?

हामी बिरामी हुँदा उपचारका लागि प्रयोग हुने अनेकौं औषधिहरू सबै बाहिरबाट ल्याउनु पर्दछ र ल्याइन्छ । यी सबैको उत्पादन क्षमता नेपालमा नभएको हैन । तर, परा िश्रत राजनीतिक संस्कृतिले त्यसलाई निरुत्साहित गरेको छ ।

हामी कहाँ नयाँ स्कुल, कलेज, विश्वविद्यालय खुल्दैछन् तर ती सबैमा विदेशीको हात र व्यवस्थापन छ । हामीकहाँ साइकलदेखि हवाईजहाज सबै बाहिरबाट किन्नुपर्दछ । हामीकहाँ बन्दैन तर पनि हामी हवाईजहाज चढ्छौं । हामी कहाँ अनेकौं फ्याक्ट्री र औद्योगिक उत्पादन गर्ने मेसिन औजारहरू छन् तर ती सबै बाहिरका स्रोतमा भर गर्नुपर्दछ । बाहिरबाट कच्चा पदार्थहरू आएनन् भने हाम्रो उद्योगधन्दाहरू ठप्प हुन्छन् । हामी कहाँ ठूलाठूला होटेल, लज, रेस्टुराँ छन् तर ती सबै बाहिरीको हातमा छन्, हामी नेपालीहरू नाम मात्रका त्यहाँका नोकरीदार छौं ।

अझ अचम्म हामी कहाँ अनेकौं राजनीतिक पार्टी छन् तर ती सबैलाई विदेशीको इसारामा चल्नु पर्दछ । हामी स्वतन्त्र सार्वभौमिक देश भन्दछौं तर हामीलाई लागेका कुराहरू स्वतन्त्र भएर बोल्न पनि सक्दैनौं । हाम्रो भेषभूषा सबै बाहिरी ढाँचाको भएको छ । हामीले नेपालीपन बचाउन सकेका छैनौं । हाम्रो भाषा बोलचाल सबै विदेशीको जस्तो भइसक्यो । धेरैले अंग्रेजी र विदेशी भाषा बोल्छन्, हाम्रो भाषा विस्तार लोप हुँदैछन् ।

हामी हाम्रो पहाड, तराई, हिमाल घुम्दैनौं तर बेलायत अमेरिका विदेश भ्रमण गरेपछि हामी आफूलाई ठूलो अनुभवी ठान्दछौं । हामीकहाँ ठूलाठूला राष्ट्रिय, अन्तर्राष्ट्रिय, सेमिनार, वर्कसप, कन्फेरेन्स आदि हुन्छन् तर त्यो सबै विदेशीले चलाएको हुन्छ । नेपाली खाली नाममात्र या निमित्त पात्र हुन्छन् । हामीकहाँ अनेकौं अनुसन्धानका कार्यहरू हुन्छन् तर ती सबै निष्फल बेकार भई उपयोगिता दिन सक्दैनन् । हामी कहाँ अनेकौं विकासका कार्य गर्ने संस्थाहरू छन् तर तिनका कुनै प्रभावकारिता देखिँदैन । नाम मात्रका छन् ।

हामीकहाँ वैदेशिक सहायताअन्तर्गत धेरै पैसा आएको देखिन्छ तर तिनको उपयोग भई प्रयोगमा आएको देखिँदैन । हामी कहाँ रेमिट्यान्सबाट धेरै पैसा आएको देखिन्छ तर पनि गाउँ घरहरूका मानिसहरू गरिबै धेरै छन् । हामीकहाँ धेरै जवान केटाकेटीहरू छन् तर ती सबै धेरैजसो बिदेसिएका छन् । देशका लागि छैनन् आफ्नो ज्यान, पसिना, रगत विदेशलाई दिन्छन् । हामीकहाँ लाहुर जाने प्रवृत्ति र संस्कृति २१औं शताब्दीमा आएर पनि हटेको छैन ।

हामी 'वुमन इम्पावरमेन्ट' का कुरा गर्दछौं तर हाम्रा छोरीहरू विदेशमा बेचिन्छन् । हामीकहाँ अनेकौं धार्मिक संस्था र प्रवचन आदि हुन्छन् तर सबै देखावटी र खोक्रा छन् । हामी ठूलो एकादशी आदि दिनहरू मनाउँदैनौं तर 'भ्यालेन्टाइन डे' मनाउने भइसकेका छौं ।

हामी हाम्रो देशलाई कृषि प्रधान देश भन्छौं तर कृषिका सबै सामान र कृषि खाद्यान्न र उपजहरू आयात गर्दछौं । हामी हाम्रो देशलाई जलशक्ति भएका देश भन्दछौं तर जल शक्तिबाट उत्पन्न बिजुली बाहिरबाट किन्छौं । हामी हाम्रो देश विकास र समृद्ध भएको भन्छौं तर धेरैजसो गरिब छौं ।

हामी राम्रो परिवर्तन हुन्छ भनेर हुलदंगा, नेपाल बन्द, विद्रोह, जुलुसहरू आदि गर्दछौं, राजनैतिक परिवर्तन गर्छौं तर ती सबै कुनैबाट पनि हामी राम्रो र सुखी सन्तोषी बन्न सकेका छैनौं । हामीकहाँ समस्या समाधानका लागि अनेकौं अध्ययन टोली, आयोगहरू बन्छन् र तिनले रिपोर्टहरू पेस गर्दछन् तर ती सबै निष्क्रिय भइदिन्छन् । डा. गोविन्द केसीले १०÷१० पटक भोक हडताल गर्दा पनि केही भएन, मेडिकल कलेजहरूको सुधारमा ।

हामी कहाँ अनेकौं विकास कार्यहरू जनतालाई काम दिन सक्ने भएका छन् भन्छन् तर हामी राम्राभन्दा मान्छेलाई जागिर र मौका दिन्छौं । जनताको करको पैसा जथाभावी खर्च गर्न हुँदैन भन्छौं तर हामी भोजभतेर मजा तथा नचाहिँदो विदेशी भ्रमणहरूमा बढ्ता खर्च गर्दछौं र सहुलियतहरू लिन्छौं । हामी राम्रो काम गर्नेलाई पुरस्कार दिनुपर्छ भन्छौं तर दिने बेलामा काम गर्नेलाई भन्दा चाकडी चुकुली गर्नेलाई दिन्छौं । अनि हाम्रा राजनीतिक नेताहरू जनताको सेवा गर्दछौं भन्छन् तर उनीहरू सबै आफ्नो दुनोमात्र सोझ्याउँछन् ।

हाम्रा राजनैतिक कार्यकर्ताहरू यो गर्नु हुँदैन भन्छन् तर नेताले भन्यो भने जे पनि गर्दछन् । हाम्रा न्यायकर्ताहरू राम्रो सत्य न्याय दिनुपर्छ भन्छन् तर दिने बेलामा मत्स्य न्याय दिन्छन् । हाम्रा सांसदज्यूहरू जनताको लागि कानुन हित कार्य गर्न संसद् पुगेका हुन् तर उनीहरू भत्ता खाने र पार्टीमा बढ्ता दुनो सोझ्याउने गर्दछन् । जनताको लागि भन्दा बढ्ता ।मेरो लामो प्राज्ञिक अुनभवमा मैले यी प्रश्नहरूको जवाफ पाउन या बुझ्न सकिनँ । हामीले खोजेको कस्तो ? अब जनता जनार्दनले नै भनी दिनुपर्‍यो ।


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.