अरबमा लुमा-खजुरबोटे आतंक

अरबमा लुमा-खजुरबोटे आतंक

दैनिकजसो हजारौं युवा बिदेसिन्छन्, त्यो पनि विशेषगरी खाडी मुलुकका लागि । वैदेशिक रोजगारीको बाध्यतासँगै समाजमा यसले निम्त्याएको विकराल अवस्थाले नेपाली समाज पूर्णत: आक्रान्त छ । साना सपना अनि रोजीरोटीका लागि हरियो राहदानी च्यापेर युवाहरू मरुभूमि पसिरहँदा गाउँ निर्जनमात्र बन्दै छैन, सम्बन्धका ढोकामा ठोकिएका विश्वासका कब्जाहरू पनि घोल्लिँदै गएका छन् । घर छोडेर जाँदासम्म 'आफ्ना' भएका सबै त नभनौं तर कैयौं सम्बन्ध फर्किआउँदा बिराना बनिरहेका पाइन्छन् ।

Minraaj-Basantaअरब बसाइँको एक समय कम संघर्षमय थिएन मेरो । 'दोहा नेसनल'को सोफिटेल छेउमा थियो कोठा । पूर्वका एकजना अर्जुन राईलगायत नुवाकोटका प्रकाश तामाङ, स्याङ्जाका बलराम, चितवनका कृष्ण पौडेल र म एउटै भान्सा गरेर बस्थ्यौं । अर्जुन इलेक्ट्रिसियन थिए । म मोबाइल मार्केटमा सेल्सम्यान थिएँ । आफ्नो भाग्य चम्काउने ध्याउन्नमा बलराम सिसमहलको 'हाई ग्लास' साफ गर्दा खसेर खुट्टा भाँचिएर प्लास्टर गरेको अवस्थामा ओछ्यान परेका थिए । बाँकी प्रकाश र कृष्ण वाल पेन्टिङको काम गर्थे ।

दैनिक बाह्र घन्टा मार्केटमा उभिनु परे पनि काम सजिलो मेरै थियो । इन्डोरमा काम गर्ने हुँदा अरबको चर्को घाम चुसिरहनु पर्दैनथ्यो । अन्य साथीको हकमा भने त्यसो थिएन । कृष्ण र प्रकाश त झन् असामान्य स्थितिमा थिए । कारण उनीहरूसँग भिसा थिएन । लुकेरै काम गर्थे जुन अवैधानिक मानिन्थ्यो । भिसाबिना 'पताका' (आईडी कार्ड) मिल्दैनथ्यो । र, पताकाबिना अरू त कुरै छोडौं, फार्मेसीले सामान्य औषधि पनि दिन मान्दैन । बिचरा ! प्रकाश-कृष्ण कता सीआईडीले समात्छ भन्दै डराउँदै काममा पुग्थे । फर्किंदा उसैगरी डराउँदै फर्किन्थे । उनीहरूका लागि प्रत्येक दिन 'अन्तिम दिन'जस्तै हुन्थ्यो । सीआईडीले भेटे कसैसँग 'गएँ'समेत भन्न नपाई जेलको हावा खाँदै कुनै घाइते चरी जसरी छट्पटाउँदै नेपाल खस्नुको विकल्प थिएन ।

प्रसंग एक

दिनभर काममा जोतिएर आउँदा साथीहरूले 'लुमा' वा 'खजुरबोटे' लुकाएर ल्याउँथे । अप्रिय गन्ध आउने यस्ता 'सर्बत'का बोतल खुल्लमखुला कसैले बेच्न वा ल्याउन पाउने वैधानिकता छैन । अंग्रेजीमा यसलाई 'ट्वाइलेट स्प्रिट' पनि भनिन्छ जसको प्रयोग केवल ट्वाइलेट सफा गर्नकै लागि मात्र हुन्छ । तर, सीमित तलब भएका कारण र विभिन्न तनाव दूर गर्नकै लागि नेपालीले सस्तो 'रक्सी'का रूपमा लुमा या खजुरबोटेको अत्यधिक प्रयोग गर्छन् । भनिन्छ, यी नाम पनि नेपालीले नै राखेका हुन् । खाँदा एकप्रकारको मात लागे पनि शरीरका लागि भने यी अखाद्य पदार्थ मानिन्छन् ।

लगभग आठ-नौ महिनापछिको एक शुक्रबार बिहान अच्युत कर्लेस फोनमा बोल्दै, ढुन्मुनिँदै मेरो कोठामा आइपुग्यो । 'ल अब तँ कुरा गर्' अच्युतले आफू बोल्दाबोल्दैको कर्लेस ल्याएर मेरो देब्रे कानमा टाँसिदियो । पुरुष आवाजमा सुनिनसक्नुका गाली थिए उताबाट ।

कृष्णसँग मेरो दोस्ती औधी जम्थ्यो । जम्थ्यो पनि के भन्नु, पग्लिन्थ्यो । म आफू चितवनसँग पहिल्यैदेखि नजिक रहेका कारण पनि चितवनको भनेपछि उक्त बिरानो मुलुकमा अझ बढी प्रिय र आत्मीय लाग्नु स्वाभाविक थियो । एक अभिभावकझैँ लाग्थ्यो । तर, सधैं उसको नामसँग मेरो असन्तुष्टि रहन्थ्यो । ऊ बिचरा कुनै हालतमा 'कृष्ण'जस्तो लाग्दैनथ्यो । कुनै सम्पन्नशाली व्यक्ति थिएन ऊ । जालझेल जानेको थिएन । चामत्कारिक थिएन । कुनै विलक्षण प्रतिभा वा अद्भुत क्रियाकलाप पनि उसमा थिएन । न उसका सहस्र गोपिनीहरू नै थिए, एउटी घरवाली राधाबाहेक । थियो त मेरैजस्तो ठाउँठाउँमा फाटेको गरिबी थियो । दु:ख थियो । उस्तै थियो अभावको पुञ्ज पनि ।

त्यो समय कतारमा एउटा मात्र 'क्युटेल' नामको टेलिकम थियो । मोबाइलमा दस रियाल रिचार्ज गर्दा चानचुन तीन मिनेट कुराकानी हुन सक्थ्यो नेपाल । यता नेपालमा 'नमस्ते' । नाम मात्रै नमस्ते । एक मिनट कतार बोलेबापत तीस-पैंतीस रुपैयाँ काट्थ्यो, जुन 'नमस्ते'को विपरीत गोदे बराबरै थियो । तर, त्यति बेला नेपाल टेलिकमको विशेष सुविधाअन्तर्गत जिरो ब्यालेन्स भएपछि विदेश फोन लाग्थ्यो । र, दुईदेखि चार सेकेन्डसम्म नि:शुल्क कुरा हुन्थ्यो । कहिलेकाहीँ टेलिकममा प्राविधिक समस्या आइपर्दा कुराकानी रबरझैं तन्किँदै जान्थ्यो जसको 'सुविधा' साथी कृष्णका बूढाबूढीले लिन्थे । कहिलेकाहीँ अलि लामो संवार्ता हुँदा साथी आत्तिन्थ्यो, 'यत्राबेर कुरा गरेको पैसा त काट्दैन ? ' केही भयमि िश्रत स्वरमा भन्थ्यो, 'कुनै न कुनै दिन टेलिकमले आफ्नो पैसा असुल त गर्छ गर्छ ।'

खजुरबोटे अथवा लुमा पिइसकेपछि प्रकाश लगभग निष्क्रियजस्तै बन्थ्यो, पिएपछिको उसको गुण नै यही हो । कि खटियामा पल्टिहाल्ने, कि चुपचाप आज्ञाकारी बालकझैं बसिरहने । 'सर गाह्रो नमान्नु है' भन्थ्यो मलाई । तर कृष्ण ? ऊचाहिँ ह्यान र त्यानका गफ लगाउँथ्यो । त्यसको गफ सुन्नमा ज्यादा सघाउने मै हुन्थेँ । विभिन्न तरुनीहरूबीच आफ्नो संगतिका बारे बखान गथ्र्याे, तर थाक्दैनथ्यो । पिएपछि कृष्णेको अवगुण भनेकै यत्ति थियो ।

पिउँदा सब तनाव दूर हुन्छ भन्ने कृष्ण, पिएपछि बूढीलाई भने निकै सम्झन्थ्यो । कहिलेकाँही भावुक पनि भइदिन्थ्यो । किन सम्झन्थ्यो त्यो उही जानोस् । एक रात उसैगरी पिउँदापिउँदै कृष्णको मोबाइलमा उसकी 'गृहमन्त्राणी'को फोन बज्यो । सायद कृष्णको सम्झाइले उता बाडुली पठाएको हुनुपर्छ । लर्खराइरहेको बोली र गिलास नरित्तिएको समयमा पूरै घन्टी बज्यो तर साथीले फोन उठाएन । ताई न तुईका गफ सकिएका पनि थिएनन् उसका । प्रकाश भित्ताको सहारामा सकुशल थियो । बलराम र अर्जुन अघि नै निद्रालोकमा विहार गर्दैथिए । घडीमा रातको नौ पार भइसकेको थियो । अर्थात् नेपालमा रातिको पौने बाह्र । फेरि कृष्णको मोबाइल बज्न थाल्यो । एक हातमा मोबाइल अनि अर्को हातमा गिलास समातेर 'कसम आज मेरी बूढी सुत्न सकिनँ क्यारे' भनेको के थियो, फोन काटियो ।

फोन नेपालबाटै आउँथ्यो । किच्चकिच्च दुईचार सेकेन्डमा काटिन्थ्यो । फेरि आउँथ्यो, फेरि उठाउँथ्यो । दुईचार सेकेन्ड पुग्दानपुग्दा फेरि काटिन्थ्यो । कति बेला अलि बढी सेकेन्डसम्म पनि कुरा हुन्थ्यो । कुरा गर्दा मोबाइल लाउड स्पिकर बनाउँथ्यो । मलाई सुनाउनकै लागि त्यसो गथ्र्यो ऊ ।

दिनमा कृष्णले कहिले र कसरी बूढीसँग कुरा गर्छ, त्यो मलाई थाहा छैन तर रातिमा अक्सर अश्लील संवादमात्रै गरेकोचाहिँ थाहा छ । नशामा निर्लिप्त कृष्णको मनोदशा के बुझ्नु थियो र ? किनकि ऊ पुरुष हो । तर, उसकी श्रीमतीको मनोदशालाई लिएर मेरा मनमा भने सहज असहज कुराहरू खेल्थे । यसरी परदेशबाट लोग्नेले श्रीमतीहरूसँग अश्लील संवाद गर्दा उनीहरूमाथि कस्तो असर पर्ला ? त्यसै त पतिसँग छुट्टिनुको पीडा, त्यसमाथि झन् उत्तेजनात्मक संवाद । के होला भवितव्य ? मानसिक आघात पर्ला कि नपर्ला ? म सोचेरै हैरान भइबस्थेँ।

प्रसंग दुई

'कतारको कर्णाली' भनेर चिनिने सनैया क्षेत्रमा, श्रमको खेतमा पसिनाको सिँचाइ गरेर फर्किन्थ्यो अच्युत । दैनिक चौध घन्टा जति 'हार्ड लेवर' गथ्र्यो । उमेरले एकबीस पनि नकाटेको, उसको नाकमुनि चाइनिज दूबोझैं लाग्ने जुँगाको रेखी विकसित हुँदै थियो । गोरो छाला र पातलो शरीरमा खुब स्मार्ट देखिन्थ्यो ऊ ।

जुम्मा अर्थात् शुक्रबार पब्लिक होलिडे । यसै दिन अरू साथीहरूले 'ओटी' गरिरहँदा अच्युत भने रुममा बसेर दिन काट्थ्यो । शुक्रबार मर्निङ सिफ्ट मोबाइल मार्केट नखुल्ने हुनाले मेरो ड्युटी लाग्दैनथ्यो । कहिलेकाहीँ सागसब्जी लिन सुपर मार्केट जाँदा अच्युतसँग अनायास जम्काभेट हुन्थ्यो । सबै साथी पैसा कमाउने उद्देश्यका साथ 'ओटी' धाउँथे, साथीचाहिँ दिनभर फोनमा गफ गरेर बसेको देख्दा म तीनछक पर्थें किनकि मलाई थाहा थियो, कन्स्ट्रक्सन कम्पनीमा काम गर्ने नेपालीको स्यालरी छ सय रियालबाट सुरु हुन्छ । त्यसमाथि शारीरिक श्रम बढी । झन्डै पचास डिग्रीको गर्मी । तर, महिनाको चारवटा शुक्रबार प्लस अन्य दिनको 'ओटी' जोडजाड गर्दा बाह्रतेह्र सयसम्म सेलरी थाप्न सकिन्थ्यो । तर, ऊ त कमाइको सट्टा उल्टो फुर्माइस गरिबस्थ्यो । खासमा ऊ कसैसँग प्रेमको गहिराइमा डुब्दै रहेछ ।

त्यति बेला 'मोबाइल कल' अत्यधिक महँगो भएका कारण 'इन्टरनेट कल' चल्तीमा थियो जसबाट नेपाल प्रतिमिनट एक रियालमा फोन हुन्थ्यो भने भारतमा एक रियाल बराबर चार मिनट गफ हुन्थ्यो । बंगाली, तमिल, श्रीलंकालीहरूले एउटा कम्प्युटर र आठदसवटा कर्लेस फोन राखेर यस्तो धन्दा चलाउँथे । यो पनि गैरकानुनी कार्य थियो । र, यही फोनबाट हप्तामा एक दिन दिनभरजसो आफ्नी प्रेमिकालाई फोन गथ्र्यो ऊ ।
सूर्यको शैलीमा समयले पनि रेगिस्तानी भूमिबाट बिस्तारै बिस्तारै पाइला चाल्दै गयो ।

लगभग आठनौ महिनापछिको एक शुक्रबार बिहान अच्युत कर्लेस फोनमा बोल्दै, ढुन्मिुनिँदै मेरो कोठामा आइपुग्यो । मेरा आश्चर्यमि िश्रत आँखाले उसलाई हरिरहे । ऊ एकसुरले फोनमा तोडमतोड तुच्छ र अश्लील गाली वमन गरिरहेको थियो । मुखबाट खजुरबोटेको उस्तै हरक हावामा छलाङ मार्दै बत्तिइरहेझैँ लाग्थ्यो । 'ल अब तँ कुरा गर्', अच्युतले आफू बोल्दाबोल्दैको कर्लेस ल्याएर मेरो देब्रे कानमा टाँसिदियो । लौ, म अक्क न बक्क परेँ । फोन खस्ने भयले गाँजेर कर्लेस समात्न पुगेछु । आम्म्मामा ! पुरुष आवाजमा सुनिनसक्नुका गाली थिए उताबाट पनि । 'तँलाई मार्छु, तीन टुक्रा पारेर काट्छु'सम्म भनिरहेको थियो ।

मलाई झनक्क रिस उठ्यो । फोन काटिदिएँ । र अच्युतलाई के भएको हो सत्य बताउन आग्रह गरेँ ।
केही वर्षदेखि स्मृतिको प्रेममा सामुद्रिक नौका जसरी चुर्लुम्म डुबेको छ अच्युत । उसको भनाइ मान्ने हो भने, स्मृतिलाई नै खुसी राख्न खाडी पसेको हो ऊ । गरिब परिवारमा जन्मेर पनि श्रम गरे अर्थोपार्जन र अर्थोपार्जनले स्मृतिलाई खुसी राख्न सकिन्छ भने दूरगामी सोचका साथ खाडीमा पसिना बगाइरहेको छ । स्मृति पनि यतिसम्म गहिराइमा छे प्रेमको; भन्छे, 'मैले फेरेको श्वास पनि अच्युतको नाउँको हो । हावामा उसकै 'गन्ध' पाउँछु ।' तर तलाउजस्ता शान्त प्रेमका यी दुई चखेवामाथि घरबाटै ढुंगा बर्साउने कामको थालनी भएछ । त्यो काम, स्मृतिको अर्कै केटासँग बिहे गरिदिने थियो । फेरि त्यो केटा अरू कोही नभएर अच्युतकै साथी थियो । कुनै समयमा सँगसँगै स्कुल पढ्थे यिनीहरू ।

स्मृतिले अच्युतलाई यो कुराको बेलिबिस्तार के लगाई, अच्युतको तेस्रो नेत्रबाट भर्भराउँदो क्रोधको अग्निज्वाला छुट्यो । उसले केटाको फोन नम्बर मागेपछि त्यो पनि उपलब्ध गराई स्मृतिले । अच्युत अब होशमा नभएर बेहोशीमा रूपान्तरण भयो । अत्यधिक लुमा सेवन गर्‍यो । र यसको नशाले चुर भयो । जिब्रोमा कुनै लगाम रहेन । इज्जत र प्रतिष्ठाको ख्याल आएन । त्यसपछि केटालाई फोन गरेर 'स्मृति मेरी हुन्छे' 'पख्लास्, देख्लास्' 'कि तँ रहन्नस्, कि म रहन्न' एकले होशमा र अर्कोले बेहोशीमा गालीका छर्राहरू बर्साइरहेका थिए । नपिउँदा द्यौता लाग्ने अच्युत, खाएपछि राक्षसमा परिणत भयो । मैले यसअघि यस्तो भद्दा अवतारमा अच्युतलाई कहिल्यै देखेको थिइनँ । यति गतिछाडा छ भन्ने पनि लाग्दैनथ्यो ।

त्यो दिन त्यत्तिकै गइहाल्यो । तर, समस्याको समाधान के निस्क्यो भनेर म जान्न चाहन्थेँ । त्यसपछि दुवैजना आआफ्नो दैनिकीमा व्यस्त भयौं । पछि पो थाहा पाएँ, अच्युत त त्यही हप्ता भिसा 'क्यान्सेल' हानेर नेपाल फर्किसकेछ ।

माथिका दुई प्रसंग उदाहरणका लागि काफी छन्— अरबमा पनि नेपालीहरू लुमा खजुरबोटे खाएर कतिसम्म आतंक मच्चाउन सक्छन् । यो नेपालीहरूको संस्कृतिजन्य स्वभाव भइसकेको छ । नशाको तालमा आफ्नै साथीको हत्या गरेको खबर पनि नसुनेको होइन । अर्को थप, खाडीमा नेपालीहरूको मृत्यु हुने कारणमध्ये लुमा-खजुरबोटे पनि एक हो । कतिपय नेपाली यो अखाद्य रासायनिक पदार्थ खान हुन्न भन्ने जान्दाजान्दै पनि क्षणिक नशाका लागि यसलाई प्रयोगमा ल्याइरहेका छन् । यसैको प्रयोगले विभिन्न घटना पनि उत्तिकै बढिरहेका छन् । भन्दा दुख्छ लाग्छ तर साँचो हो— अरबबाट नेपालीले विप्रेषणसँगै विकृति पनि पठाइरहेका छन् ।

 


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.