आश्वासन

आश्वासन

 

सरकारले निर्वाचनको मिति तोकेपछि त्यसको प्रभाव गाउँगाउँमा पनि विस्तारै पर्दै थियो । गाउँमा पार्टीका नेता आउन र कार्यक्रम गर्न थालेका थिए । केटाकेटीहरू तिनै राजनीति गर्ने मान्छेको कुरा र क्रियाकलापप्रति जिज्ञासा र अनुकरणमा तल्लीन हुन थालेका थिए ।

debu-luintel_1खै केको भूत सवार भएर हो कुन्नि पासाङ, नन्दे र आइतरानीहरूको मगजमा पनि स्कुल र किताबको साटो झन्डा र नाराले ठाउँ पाउन थाल्यो । एक त उनीहरू स्कुल जानै मन गर्न छाडे, अनि गइहाले भने पनि कहाँ कहाँका राजनीतिका कार्यक्रमका रमिते बन्न पुग्न थाले । यता स्कुलमा भने दोस्रो त्रैमासिक परीक्षा आउनै लागेको थियो तर त्यसमा वास्ता कसैको थिएन । उनीहरू बिहान उठेर पढ्ने लेख्ने कुरामा ध्यानै दिँदैनथे । समूह बनेर घरीघरी एउटा र अर्काका घरमा चहारिरहन्थे । नत्र टोलभरिका मिलेर खेलेरै मात्र पनि दिन बिताउँथे ।

हिजोआज उनीहरूको खेल पनि नयाँ प्रकारको हुन थालेको थियो । खेल्दा उनीहरूका टाउकामा रुमाल बाँधिएको हुन्थ्यो, कसैका हातमा सानासाना कपडाका झुत्ता झन्डाझैं बनेका हुन्थे, अनि कसैले चाहिँ बाँसका भाटा बोकेका हुन्थे । खेलखेलमै उनीहरूमध्ये कोही नेता पनि हुन्थ्यो । त्यसलाई उनीहरूले अबिर र माला लगाइदिएका हुन्थे । यसपछि उनीहरू जिन्दावाद र मुर्दावादका नारा घन्काउँदै र उफ्रँदै टोलटोलमा पुग्थे ।

खेल सकिएपछि साँझमा सबै घर फर्किन्थे । आइतरानी पनि घर फर्किन्थी । स्कुल गएको बेलामा साँझबिहान घरमा पनि ऊ सिकाइमाग्दथी । हजुरआमाले एउटा कथा नसुनाउँदासम्म त उसलाई निद्रै लाग्दैनथ्यो । ऊ कपाल कोर्न पनि लुसुक्क परेर हजुरआमासँगै आउँथी । तर हिजोआज ! ऊ हजुरआमाका छेउमा पनि पर्दिनथिई । नातिनीसहित गाउँभरिका केटाकेटी यसरी बरालिँदा हजुरआमालाई पनि खुब चिन्ता लागेको थियो तर उहाँ केही बोल्नु भएको थिएन ।

एकदिन नातिनी आइतरानी, पासाङ, नन्दे अनि गाउँभरिका केटाकेटीहरू एकाबिहानै आआफ्ना घरबाट फुत्त भागे । यस्तो जाडोेमा उनीहरूले के खाए ? यस्तो जाडो छ ! कस्तो कपडा लाए ? फेरि यिनीहरू किन र कहाँ गए ? मनमनै कुरा खेलाउँदै हजुरआमा बिहानको घाम तापेर बस्नुभएको थियो । बरन्डामा भर्खरै घामको झुल्केको थियो । अलि परबाट केटाकेटीको एउटा झुन्ड आयो । उहाँले के रहेछ भनेर त्यतै ध्यान दिनुभयो । उनीहरू जति वर आए उनीहरूको हल्लाखल्ला पनि उत्तिकै बढ्यो । उनीहरू सबैका टाउकामा रुमाल थिए । हात हातमा राता झन्डा थिए । सबै कहिले जिन्दावाद र कहिले मुर्दावाद भन्दै चिच्याउँदै थिए । सबै जोसिलो पाराले कराउँदै थिए ।
जुलुस आएर पिपलेचौतारामा रोकियो । आज उनीहरूको यो हल्ला सधैंको जस्तो खेलमात्र रहेनछ । त्यहाँ त माइकबाट साँच्चैको भाषण पो सुरु भयो । एकैछिनमा त्यहाँ गाउँभरिका सबै भेला हुँदै गए । एउटाले केके भन्दै भाषण गर्दै थियो । गाउँलेहरू पनि चौताराका वरपर टक््रयाकटुक्रुक बसेर रमिता हेरिररहेका थिए । त्यहाँ गीत र नृत्यका कार्यक्रम पनि गरिए । वरिपरि बस्नेहरू बीचबीचमा पटट ताली बजाउँदै थिए । चौतारामा वरिपरि झन्डैझन्डा थिए । खेतमा काम गर्ने पनि मेलो छोडेर त्यहीँ सामेल हुन आइपुगे ।

त्यहीबेला अर्को दिशाबाट झन् ठूलो स्वरमा जिन्दावादको नारा लगाउँदै अर्को समूह आइपुग्यो । उनीहरूका हातमा पनि झन्डा थिए । तर अर्कै रङ र चिह्न भएका । कसैकसैका हातमा त डन्डा पनि थिए । उनीहरू गाउँनै उचालिने गरी जिन्दावाद र मुर्दावाद गर्दै अगाडि बढे । चौतारा नजिकै आइपुगेपछि जुलुस रोकियो । दुवैतर्फका मानिसमा आक्रोश बढेको स्पष्टै देखियो । के भएछ भनेर हजुरआमा पनि परैबाट यो नियालिरहनुभएको थियो । खासमा उनीहरूको कार्यक्रमको स्थान र समय जुँधेको रहेछ । त्यहाँ भनाभन चल्न थाल्यो । एकाएक स्थिति बिगँ्रदै गयो । एउटा दल र अर्को दलका बीचमा झगडा पर्न थाल्यो । भुइँमा भएका ढुंगा टिप्दै एकले अर्कालाई हिर्काउन थाले ।

पछिल्लो समूह लड्नेसमेत तयारीमा आएको थियो । त्यो समूहले हातमा भएका डन्डाले हिर्काउन थाल्यो । पिपलेचौताराको वातावरण एकाएक कोलाहलमय भयो । दुवै समूहमा आइतरानी, नन्दे, पासाङ र उनीहरूजस्तै केटाकेटीको संख्या अधिक थियो । सबै चित्याउँदै, रुँदै गर्न थाले । भाषण गर्ने र अरू सक्नेहरू एकाएक अलप भए । कुटाइ खाने त तिनै अबोध बालबालिकामात्रै थिए ।

निकैबेर पछाडि झगडाको स्थिति सामान्य बन्दै गयो । घाइते त बालबालिका न थिए । तिनलाई अस्पताल पुर्‍याइयो । सामान्यहरूलाई अभिभावकको जिम्मा लगाइयो । गाउँटोलमा राजनीतिका नाममा भएको यस्तो घटनालाई कसैले पनि मन पराएनन् । कार्यक्रममा आन्दोलित भएर आउनेहरूले पनि नेता भनिनेहरूको उक्साहटमा लागेर हिँडेकोमा अपसोच प्रकट गरे । गाउँलेहरूले घटनाको छानबिन हुनुपर्ने माग उठाए ।

चुनाव जित्नकै लागि त्यतिखेर त जनताले जे भने पनि नेताहरू मान्नेवाला थिए । छानबिनको मागलाई उनीहरूले स्वीकार गरे । सरकारको माथिल्लो तहसम्म उक्त खबरले स्थान पायो । घटना घटेको गाउँमा माथिबाट अनुगमनको टोली पनि खटिएर आयो । तर आश्चर्य ! अस्ति कार्यक्रममा भिड्न र भिडाउन उकास्ने व्यक्ति जो थिए आज अनुगमन र सचेतना कार्यक्रममा आउने पनि उनीहरू नै पो थिए ।

उनीहरू आज गाउँलेलाई आश्वस्त पार्दै थिए, ‘बालबालिकालाई श्रम, राजनीति, आन्दोलनलगायतका काममा लगाउनु हुँदैन । यस्ता कार्यको सहभागिताले उनीहरूको मानसिकता भड्किन्छ । अस्तिको कार्यक्रममा बालबालिका प्रयोग गर्ने मान्छे वा पार्टी जो छ हामी त्यसको खोजी गर्छौं र कडाभन्दा कडा कारबाही गराएरै छोड्छौं । तपाईंहरू ढुक्क हुनुहोस् ।’


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.