दर्शकमाथि कब्जा जमाउन सफल 'बाहुबली : दी कन्क्लुजन'

दर्शकमाथि कब्जा जमाउन सफल 'बाहुबली : दी कन्क्लुजन'

भारतीय चलचित्रको विश्व मुहार बलिउड हो । तर, परिस्थिति फेरिने क्रममा छ । भारतका क्षेत्रीय चलचित्रहरूले बलिउडलाई चुनौती दिँदै अगाडि बढ्ने रफ्तारले यसलाई इंगित गर्छ । तेलेगु चलचित्रका एसएस राजामौलीले दुई वर्षअघि 'बाहुबली : दी बिगनिङ' बाट स्पष्ट संकेत दिइसकेका पनि छन् । चलचित्रले पर्दामा दर्शकको कल्पनाशीलतालाई चुनौती दिँदै मन जित्यो । चलचित्रको अन्तिम शृंखलाले त्यसलाई अर्को उचाइ दिएपछि बलिउडका लागि चलचित्रको वर्तमान घेरा बढाउनुपर्ने चुनौती खडा गरिदिएको छ ।

'कटप्पाले बाहुबलीलाई किन मा‍र्‍यो ? ' भन्ने प्रश्न छोड्दै दोस्रो शृंखलालाई दर्शकको पर्खाइको व्यग्रतालाई ह्वात्तै बढाएका राजामौली निर्देशित चलचित्रको दोस्रो शृंखलाले सीधै दर्शकको मनोविज्ञानमा हमला गर्छ, त्यो पनि दर्शकलाई पूरै नतमस्तक बनाएर । दोस्रो शृंखला पहिलो भाग जहाँ टुंगिएको हो त्यहीँबाट सुरु हुन्छ । चलचित्रले 'महिशमती' साम्राज्यमा अमरेन्द्र बाहुबली किन र के कारणले कटप्पाद्वारा मारिन बाध्य हुन्छन् भन्ने रहस्य खोतल्दै सत्ताका लागि हुने दरबारिया षड्यन्त्रका तानाबाना चलचित्रमा देखाइन्छ ।

चलचित्रका लागि राजामौलीले अधिकतर महाभारतका घटनाक्रम प्रयोग गरेका छन् । चलचित्रले पात्रका चरित्रहरूमा 'मिथकीय' महाभारतका पात्रहरू देखाउँछ । चलचित्रमा बाहुबली (प्रभाष) पाण्डव र कृष्णका 'कम्बो' हुन् भने भल्लालदेवा (राना दगुबत्ती) कौरव र कर्णका । चलचित्रमा भीष्मपितामह, गान्धारी, धृतराष्ट्र सबै मुखरित हुन्छन् । राजामौलीले तिनमा भरेको कल्पनाशीलताले नै दर्शकको मनमा कब्जा जमाउँछ । चलचित्र सिनेम्याटिक छ ।

 

करिब तीन घन्टा लामो चलचित्रलाई राजामौलीले दर्शकको नस छामेर बनाएका छन् । दर्शकलाई उनले चलचित्रसँगै लैजान्छन् । यही कारण उनको निर्देशन तारिफलायक छ । हालसम्म ११ चलचित्र बनाएका राजामौलीले यस चलचित्रबाट आफ्नो सुपरहिट चलचित्र शृंखलालाई उचाइमा लगेका छन् भन्न सकिन्छ । चलचित्रमा उनले कल्पनाशीलता कुन हदको छ भनेर प्रस्तुत गरेका छन् । उनले हलिउडको मध्यम बजेटका चलचित्रमा लाग्ने खर्चमा एउटा 'मास अपिलिङ' चलचित्र दिएका छन् । चलचित्रमा उनको निर्देशन उत्कृष्ट छ ।

चलचित्रको अर्को उल्लेखनीय र प्रशंसनीय पक्ष भनेको प्रविधिको प्रयोग मान्नुपर्छ । उनले हलिउड गुणस्तरको 'कम्प्युटर जेनेरेटेड इमेजरी' (सीजीआई) प्रयोग गरेका छन् । पहिलो शृंखलामा यो केही कमजोरी थियो । यसपटक त्यसलाई उनले गतिलो जवाफ दिएका छन् । 'महिशमती' राज्य तथा एक्सन दृश्यहरूलाई सीजीआईले सजीव बनाएको छ । कलाकारहरूको अभिनयले पनि चलचित्रलाई एउटा तहमा उठाएको छ । बाहुबली बनेका प्रभाषले 'म्याकाभेली'ले 'द प्रिन्स'मा परिभाषित गरेजस्तो युवराजको भूमिकालाई पर्दामा स्वाभाविक बनाएका छन् ।

उनको हिरोइजमले पर्दामा चलिरहँदा दर्शकको ताली र हुटिङ बटुलिरहन्छ ।
नायकको कीर्तिलाई खलनायकको भयानकत्वले स्थापित गर्छ । खलनायक जति ठूलो र भयंकर हुन्छ, नायकको नायकत्वको उचाइ उति नै बढ्छ । 'भल्लादेव' बनेका राना चलचित्रमा भयंकर छन् । राजकुमारी 'देवसेना'मा अनुष्का शेट्टी, 'कटप्पा' बनेका सतयराज, 'राजमाता शिवगामी' रमया कृष्णन, 'बिज्जलादेवा' नस्सारले गतिलो काम गरेका छन् । सबै आफ्नो भूमिकामा पृथक् छाप छोड्न सफल छन् ।

चलचित्रको एक्सन कोरियोग्राफी सर्वोत्कृष्ट छ । एक्सनमा दक्षिण भारतीय चलचित्रको आधारभूत 'ग्रामर'लाई छोडिएको छैन । युद्धका दृश्य तथा क्लाइमेक्स फाइटमा पिटर हेइनको एक्सन कोरियोग्राफी ताली दिन लायकको छ । ब्याकग्राउन्ड स्कोरले चलचित्रको ज्यान थप्ने काम गरेको छ । के के सेन्थिल कुमारको सिनेम्याटोग्राफीले चलचित्रलाई सिनेम्याटिक बनाएको छ ।

चलचित्र पूर्ण रूपमा कमजोरीमुक्त भने छैन । पहिलो शृंखलामा ठूलै स्क्रिन स्पेस पाएकी तमन्ना भाटियाको यसमा नाममात्रको अभिनय छ । चलचित्रमा उनी थपनाजस्ती भएकी छन् । चलचित्रले बलिउड फर्मुला शैलीलाई यसमा पनि कायम राख्नु अर्को कमजोरी हो । भारतीय दर्शक नभड्काउने राजामौलीले यसो गरेको देखिन्छ । उनले खतरा मोल्न नचाहेको देखिन्छ ।

चलचित्र हेरिरहँदा दर्शकका लागि यी कमजोरी गौण बन्छन् । पर्दामा राजामौलीले 'लार्जर देन लाइफ' पदावलीलाई अक्षरश: पालना गरेका छन् । उनको चलचित्र पर्दामा चलचित्रका हिसाबले 'म्यागनम ओपस' प्रतीत हुन्छ । दर्शकको मनोरञ्जनको अपेक्षालाई चलचित्रले दर्शक सन्तुष्ट हुने गरी पूरा गर्छन् । तीन घन्टासम्म राजामौलीले चलचित्र हेर्दा दर्शकलाई झिमिक्क गर्न दिँदैनन् ।

दर्शकको मनोविज्ञानमा कब्जा जमाउँदै कथा भन्ने राजामौलीको शैलीले तारिफमात्र बटुल्छ । चलचित्रले 'इन्टरटेनमेन्ट', 'इन्टरटेनमेन्ट', 'इन्टरटेनमेन्ट' मूलमन्त्रलाई आद्योपान्त बोकेको छ । चलचित्र मास अपिलिङ छ ।


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

लोकप्रिय

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.