दर भर्सेस विपद्

दर भर्सेस विपद्

हिन्दू नारीहरूको महान् पर्व तीज नजिकिँदो छ । धेरैले विविध योजना बनाइसके । कतिले सुनका गहना, सारी किनिसके । अझ हुनेखानेहरूलाई त एक महिना अघिबाटै दर खाने कार्यक्रममा सहभागी हुन भ्याइनभ्याइ छ । तर, केही महिलालाई यो महान् चाड जतिजति नजिकिन्छ उति नै तनाव हुन थाल्छ । बुद्धनगरमा तीन वर्षदेखि चार जना परिवारका लागि महिनाको ३५ सय तिरी एउटा कोठा लिएर बस्दै आएकी सानुमाया तामाङलाई तीजले अझै छोएको छैन । तर, उनले काम गर्ने घरहरूका साहुनीहरूलाई लागेको तीजले उनको मन भने अमिलिएको छ ।

बिहान र बेलुकी गरी दुईपटक दुई घरमा भाँडा माझ्ने, भुइँ पुछ्ने र कपडा धुने काम गरी महिनाको १० हजार रुपैयाँ उनको कमाइ छ । तीजको चर्चा चलिरहँदा उनले भनिन्, ‘आ... कसैलाई केको धन्दा घरज्वाइँलाई खानकै भनेझैं, तीज लाग्या छ साहुनीहरूलाई ।' उनले काम गर्ने एउटा घरमा साउनदेखि नै तीज लागेकाले तीन दिनजति सानुमायाले काममा जान पाइनन् । नगएको दिनको ज्याला काट्ने कारणले उनलाई तीज नजिकिएकोमा दुःख लागेको छ । भनिन्, ‘अब तीजसम्म कति दिन पो हो यसरी पैसा काट्ने । हामी जस्तालाई त चाडबाडले उल्टो तनावमात्र दिन्छ ।' उसो त सानुमाया पनि तीजको दिन यसअघिको दसैंमा साहुनीले दिएको साडी ढल्काएर पशुपति जाने योजनामा छिन् ।

थापाथली प्रसूतिगृहअगाडि पानीपुरी र चट्पटे बेचेर दैनिक गुजारा गर्ने देवकी न्यौपानेलाई पनि तीज आउँदा रमाइलोभन्दा दिक्क लाग्छ । लोग्नेले सौता हालेपछि मौखिक पारपाचुके गरेकी उनी आफैंले दुईवटी छोरीलाई पढाइरहेकी छन् । यो महँगीको सहरमा सानो कोठा लिएर बसेकी उनलाई कोठाभाडा, छोरीहरूको पढाइ र खुवाइ खर्च टार्न धौधौ छ । त्यसमाथि तीज नजिकिँदै गर्दा छिमेकी र घरबेटीलाई लागेको तीज देखेर देवकी आफूलाई निकै अभागी ठान्न थालेकी छन् । छोरीहरू उनलाई हेर्दै सोध्छन्, ‘आमा हाम्लाई किन कसैले दर खान बोलाउँदैनन् ? , हामीलाई पनि त्यस्तै रातो कुर्था किनिदिनुस् न, त्यो आन्टीहरूको त कत्ति धेरै गहना, फेरी फेरी लाउनुहुन्छ, तपाईंसँग किन त्यस्तो केही छैन ? ' उनीहरूका यी निर्दोष प्रश्नले देवकी केही रात सुत्न सकिनन् ।

छोरीहरूको मनोविज्ञानमा असर गर्ला भन्ने डरले उनले न्युरोडबाट उस्तै डिजाइनको रातो कुर्ता दुवैलाई किनिदिइसकिन् । मलिनो हाँसो ल्याउँदै भनिन्, ‘दुइटा कुर्थालाई ३३ सय पर्‍यो । सिलाइ खर्च पनि कस्तो बढेको भने अब भोलि कुर्था लिन जाँदा ६ सय बुझाउनुपर्छ ।' तीजको अघिल्लो दिन हरेक वर्षजस्तै माइती जानेछिन् देवकी । अहिलेबाट आफू र छोरीहरूको बसभाडा र माइती लैजाने कोसेलीको जोहो गर्दैछिन् । सानुमाया र देवकी प्रतिनिधि पात्र मात्र हुन् ।

उनीहरूजस्ता धेरै महिलालाई तीजले छोएको छैन । हुनेलाई खिरैखीर नहुनेलाई पिरैपीर भनेजस्तो धेरै दिदीबहिनी अहिले तीजको रमझममा डुबिसके । घाँटी हेरेर हाड निल्नुपर्छ, तीजमा तँ राम्रो कि म भन्ने तडकभडकले मानसिक तनाव र घरायसी झगडामा सहयोगी भूमिका खेल्नसक्छ । ‍उपभोक्तावाद बजारलाई प्र श्रय दिने महिलाले यस्तो समय उत्पादनशील र उपयोगी कार्यमा लगानी गरे फाइदा उनीहरूलाई नै हुनसक्छ । अझ देशमा बाढीले बितन्डा मच्चाउँदा अहिले तराईका लाखौं मानिस घरबारविहीन भएका छन् । यो दुःखद क्षणमा बाढीपीडितको घाउमा मल्हम लगाउन सबैले केही न केही सहयोग गर्न सक्छौं । अविरल वर्षापछिको बाढीपहिरोले पूरै तराई डुबानमा परेर पाँच दर्जनभन्दा बढीको मृत्यु, धेरैजना विस्थापित भएका खबरहरू आइरहँदा पनि सुकिलामुकिला महिला तीजकै चटारोमा पार्टी प्यालेसमा रमाइरहे भने शोभा दिँदैन ।

संसारमा जस्तासुकै मै हुँ भन्नेले पनि प्राकृतिक विपत्तिको सामना कहाँ कति बेला गर्नुपर्छ ठेगान हँदैन । हुन त सबै मान्छे आफ्नो मर्जी बाँच्न र रमाउन पाउँछन् । तर, सामाजिक सञ्जालको युगमा एउटै समयमा कतै रुवाबासी र बिजोग भएकाहरूको फोटो त कतै स्टाइल स्टाइलको हप्ता अघिदेखिको स्टार होटलमा गरिएका दर पार्टीको फोटो ? धेरैको घरमा भएको अन्नपात डुबानमा परे, खेतबारीको बालीनाली डुबानमा परे, गाईगोठका चौपाया सबै मरे अब त्यो खेतबारीमा ऊब्जनी हुन धेरै समय लाग्छ ।

उता भोकमरीले सताउने खतरा छ, यता तीज आउनु धेरै अघिदेखि पार्टी प्यालेसमा उफ्रिने ? दर भनेको त व्रत बस्नुभन्दा एक दिनअगाडि शरीरलाई बल मिलोस् भनेर खाइने मिठोमसिनो खानेकुरा हो । विवाहित छोरी माइती आउने, दर खाने अनि भोलिपल्ट निराहार व्रत बसी दिनभर नाचगान गरी रमाइलो गर्ने चाड हो तीज । हाम्रा यी र यस्ता चाडपर्वले नै एउटै सूत्रमा बाँधेको छ सबैलाई । यसको संरक्षण गर्नु हाम्रो दायित्व पनि हो । महँगा होटलमा गरिने दर पार्टीको खर्च बरु बाढीपहिरो पीडितलाई सहयोग गरौं । दर खाने दिन क्यालेन्डरमा तोकिएकै दिन जुराऔं, भोलिपल्ट तीज पनि मनाऔं । यसो गरे कसो होला?


प्रतिक्रिया दिनुहोस !

Unity

working together is no longer optional-it is a matter of compulsion

Annapurna Media Network has announced the Unity for Sustainability campaign which comes into force from January 1, 2022. The main aim of this campaign is to 'lead the climate change dialogue' working closely with all the stakeholders on sustainable development mode, particulary focusing on climate-change issues.